Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 243)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vincent
    Donateur

Jelle :
      Volgens mij zijn Daan en Edo toch ook inwoners van de mooiste en beste provincie van Nederland 😉 (dus dat zijn er al 4)

oja Vincent en ik willen wel in zo’n 5 persoon hutje (lekker knus)

Hopelijk snurken de andere 3 die er eventueel bij komen niet al te erg hé Jelle!

Jelle
      Moderator

idd want anders ga ik weer zingen hoor 😉 haha

@ speedbuxy

misschien handig om achter de namen te zetten of ze in een hutje slapen…

petertje!!

wort zekker leuk (H)
          heb er ook echt zin aan

Ewous
          Bijdrager

mensen
            als ik mee ga dan slaap ik daar wel bij een vriend die woond om de hoek:)
            waar is de start?

speedbuxy
            Topic starter

Jelle :

@ speedbuxy

misschien handig om achter de namen te zetten of ze in een hutje slapen…

Das idd wel handig was ook al gedaan zie ik wel:thumb
              Heb mezelf ook maar eens erbij gezet:D

@Ewous
              Beetje lezen he;)
              We starten om 12 uur half 1 vanuit leeuwarden adres staat er ook bij vermeld

wousstyle
              Bijdrager

Ik Doe ook mee Als er nog plek is Het zou me echt tof lijken

hansieb
                Moderator

Jelle :
                  Volgens mij zijn Daan en Edo toch ook inwoners van de mooiste en beste provincie van Nederland 😉 (dus dat zijn er al 4)

Volgens mij wil je niet in zon hutje aka “gaszimmer” verblijven met 5 bois erin!

Doe mij die grote toko maar :D! lekker ventileren

Tonni
                  Moderator

Ik ga ook gewoon voor de zaal, daar zit ook een ontbijt bij.

(kan je trouwens voor zo’n hutje niet ook gewoon ontbijt bijboeken als je dat zou willen?)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                    Topic starter

hansieb :

Jelle :

Volgens mij wil je niet in zon hutje aka “gaszimmer” verblijven met 5 bois erin!

Doe mij die grote toko maar :D! lekker ventileren

Ja het lijkt mij ook erg krap dan weet haast niet eens hoe ze het willen hebben maar er staat echt een 5e persoon als optie bij.
                      Denk dat ik morgen maar even bel over de presiese info daarover.

@Tonni
                      Ja dat is denk ik wel mogelijk die man daar kwam in ieder geval over alsof alles mogelijk was en er zit ook een restaurant bij in dus je kan altijd uit de voeten want die is vast ook s,ochtens al open.

>>kruin-ritsjerd<<

mooi k heb er nu al zin in:thumb

speedbuxy
                        Topic starter

Weer even een update.
                          Ik heb even gebeld mbt de trekkers hutjes maar de kleine versies zijn max 4pers, er is dus geen 5e persoon mogelijk das alleen voor de plus hutten.
                          Dus dan zitten de de trekkers hutten wel vol want Avanti met 3x friends en jelle vincent ik en histor vullen de andere al.
                          Dus de hutten zijn bij deze vol.

Verder moet er voor een boeking/resevering 200 aanbetaald worden dus die mensen die zeker weten mee gaan betaal aub al vast dan kunnen we reseveren dan zijn de slaaplekken tenmiste veilig gesteld:thumb

Tonni
                          Moderator

Is er ook een datum waarvoor dat moet worden aanbetaald?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                            Topic starter

Ik heb gezegt er binnen een week op terug te komen.
                              En als de vooruit betaling is gedaan moet de totale betaling 4 weken voor de te rijden datum voldaan zijn.
                              Maar mooist zou dus wezen om bv over een dag of 3 die 200 voorschot te kunnen betalen dan zijn de slaap plekken safe en dan kan er in geschreven worden tot de bedden gevuld zijn.

VespaAvanti
                              Donateur

Wij, OrangeCiao, >>kruin-ritsjerd<<, danny_hendrikx en ikzelf zitten in hutje 1:worshippy

Ik heb er zin in!8)

speedbuxy
                                Topic starter

Ja ik heb er ook zeker al zin aan:thumb

Ik heb de deelnemers lijst maar even op geschoond want stonden een hoop vraagtekens tussen wat alleen maar onduidelijk was.
                                  Dit leek me wel mooi duidelijk zo.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 243)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.