Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei
- Dit onderwerp bevat 242 reacties, 30 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 11 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 mei 2009 om 21:50 #507628
Met die setup links?(a)
3 mei 2009 om 21:50 #507629geen gehaast zeg dat wel:P 7 van de 11 steden gemist:P
Lars
3 mei 2009 om 22:01 #507630Martijnvanheerde :
Met die setup links?(a)Zeker! Ongelofelijk toch wat voor snelheden je in de slipstream dus nog bereiken kan op een snorfiets!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...3 mei 2009 om 23:38 #507631Toer was echt Top!!
Zullen we alle foto’s en filmpjes even in het 11steden Media topic plaatsen?
Kun je er makkelijk doorheen kijken zonder dat je over al het commentaar heen moet scrollen, das handig als je alles wilt downloaden of het bijv. aan iemand wilt laten zien.4 mei 2009 om 06:39 #507633Tour was cker geslaagd 😉 na nog wat problemen bij mij op de heenreis(waar niemand het over heeft:p losse uitlaat, dubbelgevouwen fietstasframe, losrammelend materiaal).
weer had beter gekund, maar we hebben het overleefd8):D
andre, nog bedankt voor het kneedbaar staal!;) uitlaat heeft het min of meer tot aan huis gehouden:D
edit: de uitlaat er net even onder vandaan gehaald, zelfs de arvid z’n tairib tuning is blijven zitten:D
4 mei 2009 om 07:51 #507634Mee eens, was een geslaagde toer ondanks alle probleempjes die we hebben gehad. De “langs de weg tuning” was ook goed gelukt want de brommer kon weer mooi meekomen.
Weer een hoop gelachen, mocht Andree dit nogmaals organiseren dan ga ik zeker weer mee:)
Die trekkershutten waren ook echt geweldig, zeker voor de 13euro die ze moesten kosten:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno4 mei 2009 om 08:53 #507636Speedbuxy, echt a great toer. Perfect organized, and thanks also to your sleepsack driver

here some pics and vid
hope to see you all again on the VCT:D
4 mei 2009 om 10:04 #507639@piet30
You also thanks for coming all the way from germany
En ben blij dat de rest het ook leuk heeft gevonden ondanks de gewijzigde routes en planning;)
Volgend jaar zeker weer wat te verwachten
4 mei 2009 om 14:46 #507643Wij zijn ook weer thuis:D
Na de tour hadden wij nog geen zin om naar huis te gaan, op naar Almere dus om daar lekker de parkeergarage’s onveilig te maken!:D
Daan zal nog wel wat filmpjes posten in het media topic verwacht ik.
Na het crossen zijn we ff wat gaan eten, om vervolgens naar de bios te gaan8)
Rond 1 uur waren we bij Daan777 geloof ik, wij waren pas om kwart voor 4 thuis:lol
Ondanks het slechte weer vond ik het een geslaagde Tour
4 mei 2009 om 21:22 #507658Whaha, dat crossen was zeker vet!
Alleen heb ik na die 2 vreselijk gemene scherpe drempels wel een scheur in m’n brug!!!Is het trouwens niemand opgevallen dat de beugeltjes van de dempers op die 30km/h ciao verkeerd om zitten xD?
Nog iets wat verkeerd om zat xD4 mei 2009 om 21:30 #507659de 30km/h is wel de beunste ciao ooit ofniet?:P
4 mei 2009 om 21:32 #507660njah, dat was wel opgevallen :p daarom werkte de voorrem ook niet :p we kunnen hier wel een opsommings lijstje maken wat er allemaal mis was :D:D
4 mei 2009 om 21:39 #507661doen we xD
50cc std.
Zuiger verkeerd om.
Zuigerveer verkeerd om.
Kleine inlaat.
Poeli 55
Polini SP (echt wtf)
Voorvork demperplaatjes verkeerd om, 1 demper los.
Geen voorrem.En ik zal vast nog wel wat vergeten zijn xD
4 mei 2009 om 21:44 #507662Maar het blokje loopt nu wel aardig! Even een goede uitlaat voor origineeltjes er onder en de juiste sproeier erin en klaar.
We zijn allemaal onwetend begonnen en da’s niet erg, het sleutelwerk kwam alleen wat ongelegen…I came, I saw, and I forgot what I was doing...4 mei 2009 om 21:55 #507664
>>kruin-ritsjerd<<ook deze tour was weer zeer geslaagd8), onderweg hebben we een paar problemen gehad. als eerste begon het al bij de start waar, waar thomas problemen kreeg met zijn ciao. het probleem wat hij had was dat zijn koelplaat op zijn pinasco vliegwiel was losgelaten, gelukkig had stephan (vespa-avanti) een extra reserve blok bij zich waar het vliegwiel van uitgeleend kon worden en kon er weer probleem loos verder gereden worden. al snel kwamen we er onderweg achter dat er 1 ciao bij was die wel erg langzaam liep en die de rest van de groep niet echt goed bij kon houden omdat we ongeveer 50/60 reden. hij haalde net de 30 omdat ie met een blok reed met 50 std reed, poellie 55 en een polini sp:boos. toen is er geprobeerd om wat meer snelheid te winnen door er een andere poellie op te zetten en een andere uitlaat dit werkte helaas niet en daarom is er toen besloten om even te kijken wat het probleem aan het blok was, en al snel lag het blok dan ook uit elkaar waardoor ze eracher kwamen dat er extreem veel aan het blok gebeund was, zo zat o.a. de zuiger verkeerd om in de cilinder en waren de zuigerveren er verkeerd om ingezet. daarom heeft andre (speedbuxy) zijn moeder maar gebeld om een aantal cilinders te brengen en is er terplekken een andere cilinder op gezet. toen we uiteindelijk verder konden rijden ging het vrij snel. voor we naar de camping gingen zijn we eerst nog even naar de supermarkt gegaan om daar een borrel en wat te eten te halen voor de avond en/of ochtend. eenmaal op de camping aan gekomen is andre de sleutels van onze hutten gaan halen en konden we al snel de hutten in trekken. s’avonds zijn er een aantal mensen nog naar de stad gegaan om daar nog wat te gaan drinken:bier, Daan (daan777),stephan (vespa-avanti),jordy (orangeciao) en ik zijn toen nog even met de brommers over de dijk gaan scheuren richting de afsluit dijk helaas kreeg daan een lekkke band en konden we het hele stuk ik denk ongeveer 3/4km terug lopen. eenmaal op de camping aangekomen heeft daan van andre een nieuwe binnenband gekregen. de nacht was in ons hutje opzich best wel fris/koud daarom was het ook de reden dat daan al om 5:20 wakker en kon ook niet meer verder slapen omdat het gewoon veel te koud was=). daan heeft s’ochtends zijn band geplakt en zijn we met de mensen van onze hut even snel naar het tankstation gereden om zijn band op te pompen. na alles weer opgeruimt te hebben in de hutten ging de tour weer verder, helaas begon het te regenen onderweg en hebben we besloten om even het weer af te wachten in een cafetje waar dat precies was weet ik niet meer. toen de buien radar aangaf dat het droog zou worden zijn we ook weer verder gaan rijden. onderweg kwamen er achter dat die buienradar de grootste shit is die er bestaat en kwam er een flinke bak regen uit de lucht vallen waardoor iedereen weer doorweekt was ondertussen zijn we met z’n alle gaan schuilen in een bus hokje en toen het weer wat minder hard regende zijn we weer verder gereden. onderweg hebben we nog wat gegeten bij een snackbar en zijn daarna verder gereden richting leeuwarden. onderweg heeft jelle nog een vastloper gehad met z’n citta en is ie de rest van de rit (ongeveer nog 10/15km) verder gedieuwd. en vrij snel daarna was de tour al weer afgelopen en kunnen we terug kijken op een zeer leuke maar ook een gezellige tour.
ik wil andre nog bedanken voor het organiseren van het tourtje en wat ik vooral ook goed vond was dat onze spullen met een auto werden vervoerd zodat we niet met al die spullen hoefden te rijden:P( vond ik namelijk wel wat comfortabeler rijden).
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.