Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei
- Dit onderwerp bevat 242 reacties, 30 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 11 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 mei 2009 om 17:14 #507612
hmm klink eigenlijk best wel verrot allemaal,
jelle. jij ik en batty gaan binnekort idd ff om de tafel zitten voor een goed gesprek over de VCT.
Mike3 mei 2009 om 17:21 #507613hey, das mooi kut van zo’n mooi ritje.
en jelle dus je wilt zeggen dat we met 49 man jouw brommer moeten keuren:D
3 mei 2009 om 17:44 #507614Ik snap er helemaal niks van, in het hele land heeft het geregend. Volgens buienradar heeft het hier ook 2 uur geregend.
Maar in het echt niet meer dan 5 minuten spetteren 😀Alvast succes met een brommerkeuring organiseren. Besef wel dat je met 60km/h van iedereen met een citta vraagt om een 60/70cc + snelle uitlaat eronder te hebben :!
Jammer van de 7 andere steden, maareh: Foto’s?3 mei 2009 om 17:49 #507615als ik het weer hier in groningen bekeek ben ik blij geweest dat in mijn portemonnee alleen maar pluisjes zaten zodat ik niet mee kon.. anders was dat mooi een partijtje kut geweest met dat weer.
en ook niet lekker slim om met 35 km/u aan te komen tuffen;)
naja de vc-tour staat in de agenda, dus wacht met smart op de volgende rit
3 mei 2009 om 18:08 #507616Zo ik ben ook net een half uurtje terug.
Echt last van me armen.Was een geslaagde toer.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 mei 2009 om 18:41 #507617Zo ben ook weer gewassen en gestreken:D
Ik vond het op het snelheids probleem de eerste dag en de regen de 2e dag nog steeds een geslaagt weekend
Heb leuk wat mensen gesproken en dat wat we gereden hebben waren mooie stukjes
en de hutten waren idd ook top
Ik wil alle mensen bedanken voor de komst
volgend jaar zeker weer een toertje hier in friesland;)
Hier foto,s van mijn kant.

Snelheids probleem aan het fixen.

3 mei 2009 om 18:56 #507618zo te zien een niet al te grote maar hele gezellige rit!;)
welke peter had zo’n langzame brommer dan?
Mike3 mei 2009 om 19:20 #507619Zo, net ff lekker chinees gegeten 😀
Jammer van de eerste dag met wat problemen, jullie vertellen alleen over die ciao die maar 35 ging.
maar onze topper : Herr Flick had ook nog ff een probleempje toen we net weg wouden gaan.
Zn kunstofkap van t pinasco vliegwiel was los gelaten. dus ff gauw ander vliegwiel gemonteerd en gaan rijden.Toen we aankwamen in harlingen nog even gauw naar de super de hoer geweest om ff wat hoognodige dingen te kopen zoals bier en broodjes etc 😛 Daarna ff een 3 gangen frituur buffet gegeten op de camping.
Daarna zijn de toppertjes nog ff een biertje wezen drinken in de ghetto van harlingen :bier
Wat een drukke bedoening daarzo:?.Huisjes waren verder echt op en top goed ! Zou der zo nog een nacht in hebben kunnen slapen.
verder ook een prima camping 100-200m van zee !2e dag begon gewoon echt kloten met de regen en wind. maar alsnog gaan rijden.
net een half uurtje/ uurtje aan het rijden. waren jelle&vincent al een stuk voorruit gereden, en wij reden in een beste douche, terwijl hun mooi droog in een bushokje een biertje te drinken zaten :'(
maar toen alsnog een vrij leuke route gereden smiddags.
Daarna zijn we weer terug gereden naar groningen, deze keer vrij snel.
hebben het in een kleine anderhalfuur gedaanFototjes/filmpies post ik morgen wel ff..
Heb der nog wel een paar charmante hehe 😀3 mei 2009 om 19:32 #507620Wouz-LwB :
net een half uurtje/ uurtje aan het rijden. waren jelle&vincent al een stuk voorruit gereden, en wij reden in een beste douche, terwijl hun mooi droog in een bushokje een biertje te drinken zaten :'(
HEHE We zagen de bui al aankomen en werden niet graag nat :P.
3 mei 2009 om 19:45 #507622zo zie je maar, die citta boys zijn zo dom nog niet 😉
ps. net mijn sjitta uit elkaar gesloopt om te kijken wat mijn probleem nou is…
conclusie: Ikke niet begrijpen!
Alles ziet er spatzuiver uit, behalve dat er wat koolaanslag op mijn zuiger was weggeslagen?!?!?!?
3 mei 2009 om 20:01 #507623hebben we je dus voor jan met de korte achternaam gedrukt 😛
haha ! zal vast wel iets anders kleins wezen.blok eronder vandaan of alleen cilinder?
3 mei 2009 om 20:07 #507624Jelle :
zo zie je maar, die citta boys zijn zo dom nog niet 😉ps. net mijn sjitta uit elkaar gesloopt om te kijken wat mijn probleem nou is…
conclusie: Ikke niet begrijpen!
Alles ziet er spatzuiver uit, behalve dat er wat koolaanslag op mijn zuiger was weggeslagen?!?!?!?
Is je compressie er dan gewoon uitgevallen onderweg? Zo ja dan moet je maar even een polini compressie halen:!
3 mei 2009 om 20:40 #507625Gezellig 😀 ach jah volgend jaar beter.
Maarja problemen horen erbij toch. Brengt toch een beetje saamhorigheid 😀 zie iedereen aan de brommer knutselen.
3 mei 2009 om 20:43 #507626Wouz-LwB :
Daarna zijn de toppertjes nog ff een biertje wezen drinken in de ghetto van harlingen :bierIk dacht dat jij altijd wel bij de frontlinie van de cafetijgers zat?
3 mei 2009 om 21:37 #507627Het was weer een fijn rondritje. Het weer had iets beter gekund maar daar heb je nou eenmaal erg weinig invloed op…
Fijne camping haaden we, een goede en relaxte sfeer op de toer (geen stress en geeen gehaast) en weinig problemen.
Nog af en toe een lekker stukje kunnen racen, de hoogste snelheid die ik heb kunnen meten op mijn teller was 90.
Dat was Andree’s snelheid (rechtop zittend!!!) met mij min of meer in de slipstream.Ik heb me wel vermaakt.
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.