Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 243)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Donateur

bijna alle voorbereidingen er op zitten. alleen nog ff een framepje maken voor mn fietstassen, anders komen ze in mn velgen :S :p

als ik nog tijd heb maak ik nog ff de beugeltjes van de wasmachine veer klaar:D

iedereen, tot morge!

Mike
      Bijdrager

vergeet die fototoestellen niet he!

Mike

hansieb
        Moderator

Gelieve weer wat filmpjes :lol , wil binnenkort weer promo filmpje machen.

speedbuxy
          Topic starter

Zo ik ben ook net klaar ben de hele middag bezig geweest om de ciao wat te verbeteren en das enigsids gelukt:thumb
            Tot morgen allemaal.
            Vergeet niet een slaapzak mee te nemen;)
            Mochten er zoek problemen zijn hier m,n tel 06-45247287

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

kussensloop ook toch?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

ArvidW
              Donateur

Wij hebben nog wat te sleutelen !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

speedbuxy
                Topic starter

@thomas
                  Zelf meenemen slaapzak en kookgerei.
                  Das wat erop de site vermeld staat.

@arvid
                  Das idd nog een leuke puzzel:D
                  Maar zie er een poeli bij:D dat maakt me weer blij want was al bang straks de enige poeli rijder te zijn;)

Wouz-LwB
                  Donateur

heheh arvid toch 😀

Wij hebben morgen nog een kleine 65 km te rijden.
                    gaan om +- 10uur weg.
                    Morgen word ook mn ciao gespoten, eerst om 9uur nog even een kleurtje mengen!

Jelle
                    Moderator

zo mijn citta rijd, dus toch maar met de citta. (want een ciao past niet in de auto bij Vincent)

moet morgenochtend alleen het electra nog even aansluiten en kijken of hij een beetje vooruit wil komen met de poelie die er nu opzit.

wij zullen er trouwens rond een uur of 12 zijn…

VespaAvanti
                      Donateur

Time: 1:24 uur

Hehe, net klaar met alles klaarleggen voor morgen, zometeen douchen en dan 4 uurtjes m’n nest in om om 6 uur op te staan:p

Wij streven er naar om om half 12 in Leeuwarden te zijn, zo hebben we nog wat uitloop.
                        Tot morgen allemaal:thumb

VoNcKjE
                        Bijdrager

sucses met de tour!:thumb
                          de volgende ben ik er weer bij:thumb

Daan777
                          Moderator

@speedbuxy: Ik ga ook als een pullypussy hoor :O

tvmierlo
                            Donateur

offtopic:

@ speedbuxy: handige navigatie is het, ik heb zelf precies dezelfde. Tourtjes maak ik met http://www.routeyou.com of met mapsource en dan de fietskaart van onroute.

Met routeyou vind ik het handigste. Je krijgt een track bestand wat je moet converten tot een route met bijvoorbeeld wingdb.
                              Je moet wel opletten dat je maar 250 via-routepunten kunt hebben per route(dus in stukken hakken bij lange routes)

Edjuh
                              Bijdrager

Net even met avanti gebeld, ze zijn nu in de buurt van het eerste checkpoint(harlingen). Ze zijn pas om 14:00 vertrokken en er reed iemand met een brakke brommer die maar 35 ging:boos

Die brommer is geloof ik nog van een andere cilinder voorzien dus het is een lange dag voor onze jongens geloof ik:P

Het weer was iig wel erg goed! hopelijk is het morgen ook te doen.

Alvast een goede nacht en toerdag gewenst jongens!

Jelle
                                Moderator

zow nou ik ben weer thuis…

Het was weer wat. De eerste dag had peter een ciao waar je nog niet eens dood op gevonden wilt worden, geen remmen bobbel in het achterwiel, niet goed sturend en jaja 34 km/u. Na een hele tijd te hebben stil gestaan had Andre zijn moeke gebeld om ff een andere cilinder te brengen. Nadat deze bij peter zijn ciao gemonteerd was ging hij toch wind mee wel bijna 50!

Daarna zijn we naar Harlingen gereden en daar overnacht.
                                  De huisjes die Andre had geregeld waren helemaal top :thumb

De volgende dag regende het.

Na 3,5 uur in een café te hebben gezeten zijn we eindelijk maar eens gaan rijden.

Daarna werd het wel redelijk weer, maar 15 km van Leeuwwarden vandaan begaf mijn ozo super snelle sjitta het 🙁 (ik vermoed een pistonpenclipje probleem)
                                  Daarna hebben ze me naar André zijn huis geduwt.

Al met al was het wel heel gezellig en van de 11 steden hebben we toch nog 4 steden aangedaan… 😉

Wel hebben we unaniem besloten dat er voor de VCT een soort van brommer check moet worden gehouden en iedereen toch echt de 60 km/u moet halen.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 243)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.