Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei
- Dit onderwerp bevat 242 reacties, 30 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 11 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 april 2009 om 17:11 #507473
Kan iemand een mooie banner maken om iedereen die niet meegaat jaloers te maken ? (netzoals de bij de Limburgtoer)
Deze dan natuurlijk op de VC-frontpage zetten 🙂
Ik zit nog een beetje te dubben, mijn huidige zuiger heef uitgelubberde zuigerveergleuven waar de zuigerveren dus netjes in rondrammelen. Ik heb nog een nieuwe 38.8 zuiger liggen maar dan moet dat kreng ook nog ff in 1.5 week ingereden worden:con
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno22 april 2009 om 17:33 #507474Ik zit nog met een dilemma….:?
Zal het volgende week ff laten weten hoe en wat!
22 april 2009 om 20:44 #507477Gaat makkelijk Arvid:D
Ik zet op z’n vroegst volgende week maandag nieuwe zuigerveren in me blokkie (heb ze niet eerder), moet dan ook nog ”ff” 200 km in gaan rijden, gewoon wat avonden opofferen:lol22 april 2009 om 21:54 #507478Naam moet dus maar veranderd worden in de inrij toer:D
Want ik moet ook nog m,n cilinder en zuiger inrijden, nou ben ik meer barry style dus ik doe dat gewoon op de toer zelf,
+mijn evo blokje moet de 50 a 60 ook wel redden met weinig toeren.Thanks voor degene die weer even de moeite heeft genomen om hem op de frontpage te zetten

Er zijn idd sowieso nog 2 plekken vrij a 14 euro pp.
Bij evt meer intresse zijn er ook nog wel opties over.Maar laten we hopen dat dit mooie weer van de laaste tijd doorzet tot de 2 en 3e want is lekker tour weer de laaste weken8)
22 april 2009 om 21:57 #507479Ik zit ook een beetje in dubio, maarja ik denk wel dat ik mee moet rijden.
De ciao rijdt tot dusver gewoon goed dus hij is wel weer tourwaardig 😉
22 april 2009 om 22:07 #507480ook ik zit in dubio, ik heb (vind ik zelf dan) niet echt een tour waardige setup klaar liggen. maar dat kan zo ff geregeld worden natuurlijk
op de zuiderzeetour was dat anders ook best gelukt.. maar laat het denkik aan hans afhangen of ik ook mee ga. dus laat het nog wel weten..22 april 2009 om 22:14 #507481Ik ben nog geen moment weer bezig geweest met mn brommer:(, er moet nog een blok onder, nog afstellen en inrijden.
Ben de bijkeuken aan het opknappen waardoor de garage bomvol staat met koelkast, wasmachine enz. dus kan nog steeds niet veel doen..:kots
Het wordt krapjes..Ik ben overigens nog steeds WEL van plan mee te rijden, ik druk wel wat in elkaar. Als het maar rijd toch?
PS waarover zitten diverse personen in dubio dan?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...22 april 2009 om 22:22 #507482ik en hans of we wel mee kunnen rijden..
you know, ik heb nog steeds geen certificaat (niet dat dat mij normaal tegenhoud:P) en ik moet nog een blok in elkaar zetten.
en tjah ik moet er ook nog heenrijden (naar de startplek) en daar heb ik in mn 1tje geen zin aan vandaar dat ik het van hans laat afweten23 april 2009 om 05:13 #507483Ik vind dat je over naar de beginplaats rijden niet mag zeuren, mensen uit Limburg en Alkmaar komen ook gewoon naar friesland :pest Ff doorbijten dus
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno23 april 2009 om 07:01 #507486as I’m still not good in understanding Dutch can somebody answer the following:
> when (date and time) will we meet before starting
> where (adress) will we meet before starting
> what else do I need to bring with me? Sleepsack, fuel canister, iso matte, spare parts ?23 april 2009 om 07:17 #507487Dus om het even samen te vatten.
We starten 2mei rond uur of 12 a half 1 vanuit Leeuwarden.
(Adres Nynke van Hichtumwei 37 – 8915JG in de wijk Westeinde)
Hier een route beschrijving vanaf de 3 invals-wegen van Leeuwarden.
KLIK” Were gonna start between 12-12:30 the starting location is in Leeuwarden.
The adress is Nynke van Hichtumwei 37, Zip code 8915JG Int the Neighborhood Westeinde.
Click Click for the Route description from the three main roads in Leeuwarden. ”And yea you wanna bring your sleeping bag + fuel canister, and spare parts depends on how the state of your mopped is atm;)
If your gonna sleep in the big dormitory or the cabins you dont need a mattress.Feel free to ask if you have more questions
23 april 2009 om 08:36 #507489ah, that’s good info.:D
Thanks,Ralf
23 april 2009 om 09:22 #507491AC RACING :
ik en hans of we wel mee kunnen rijden..
you know, ik heb nog steeds geen certificaat (niet dat dat mij normaal tegenhoud:P) en ik moet nog een blok in elkaar zetten.
en tjah ik moet er ook nog heenrijden (naar de startplek) en daar heb ik in mn 1tje geen zin aan vandaar dat ik het van hans laat afwetenWaarschijnlijk rijd ik ook gewoon op het brommertje die kant op, misschien thomas en wouter ook. Dus dan zouden we met z’n 5-en richting Leeuwarden kunnen cruisen. Daar ben je zo dus da’s geen probleem.
De toer begint ook pas rond de middag dus alle tijd.
Wij Groningers zijn toch zeker geen mietjes?I came, I saw, and I forgot what I was doing...23 april 2009 om 09:26 #507492Thanks voor de samingvatting histor

En idd wel verdacht veel gronigers die het nog niet weten, ik hoor idd geen 1 van limburg of noord holland klagen
Terwijl het voor de gronigers haast een thuis rit is.En ik snap het ook niet, want de vct is nog geen 2weekjes later maar durf te wedden dat alle mensen die nu roepen ik weet het nog niet daar wel keurig aan de start staan.
Dus heb hier wel een wat raare smaak en gevoel bij.23 april 2009 om 09:41 #507493Dat sommige lui nog met de brom bezig zijn snap ik, en als ie niet af is dan wordt het lastig toeren..
Voor zover ik weet heeft Thomas al een alternatief geregeld voor als zn brom dan nog niet terug is van de coater, hij leent dan een andere.Wouters probleem is geloof ik dat hij op juist die zaterdag terecht kan om z’n frame te (laten) spuiten. Maar volgens mij kan je dat in principe ’s morgens op tijd regelen zodat je daarna gewoon mee zou kunnen toch? (maar ik weet het fijne er niet van, kan ook zijn dat ie mee moet helpen ofzo..)
Mocht er iemand van deze club geen brom beschikbaar hebben dan is mijn gele Ciao altijd nog een bespreekbaar alternatief.
Die is ook gewoon verzekerd enzo.Ik ben op MSN wel bereikbaar als er iets besproken moet worden! (tonni_at_xs4all.nl)
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.