Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 243)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Maar weer even een nieuwe frisse pagina.
      Alles is nu rond, de slaapplek word De Zeehoeve KLIK
      Dit is op 1km afstand van Harlingen en 1,5km van het centrum
      We zitten ook nog eens aan de kust dus de dijk over en je ziet de zee.
      Ook zit er een Aldi en een Super de Boer met slijterij op 900m en 1km afstand dus das ook niet verkeerd.
      KLIK
      De camping/verblijf zelf heeft ook een restaurant die wel aardig uit gebreid is.

Dus om het even samen te vatten.
      We starten 2mei rond uur of 12 a half 1 vanuit Leeuwarden.
      (Adres Nynke van Hichtumwei 37 – 8915JG in de wijk Westeinde)
      Hier een route beschrijving vanaf de 3 invals-wegen van Leeuwarden.
      KLIK

1e dag is de route z,on 102 km lang. Dit lijkt niet veel, maar volgens de routeplanner duurt het 330minuten.
      Nou lijkt met dit wat verdreven veel, maar lang gaat die 102 km zowiezo wel duren voor een 102km.

2e dag hebben we 140km voor de boeg en dat gaat volgens de route planner 362min in beslag nemen.
      Nou zijn die tijden natuurlijk fictief maar geeft aan dat ondanks de km,s er toch wel tijd in zit.

De rit zal maar liefs 52 plaatsen/dorpjes passeren waaronder ook de 11steden.
      Ook rijden we over de langste straat van Nederland.
      Verder zal het ook echt een landelijke binnendoor tour worden met hoogstens 10km langs een B weg in de hele toer.
      (Brommer moet minimaal een 50 km per uur kunnen en wat vlot kunnen optrekken)

Er is een veegwagen dus bij grote problemen word je naar de camping of finish gebracht.
      Ook de slaap spullen, welke er bij de Zeehoeve niet inbegrepen zit,kan hier bij de start in een vw caddy gegooit worden en dat word dan als wij er zijn langs gebracht en weer op gehaald als we weg gaan. Zodat het niet aan de brommer hoeft te hangen tijdens het toeren.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn, meldt of vraag het gerust.

Rijders NL

Normale trekkers hut
      1 VespaAvanti
      2 Broertje VespaAvanti
      3 Orange Ciao
      4 Kruin-Ritsjerd

1e trekkers + hut
      1Mezelf(Andree)
      2Vincent
      3Jelle
      4Docs911

2e trekkers + hut
      1Tonni
      2Herr Flick
      3ArvidW
      4Ivar

3e trekkers + hut
      1Edjuh
      2Petertje
      3Wousstyle
      4Piet30

4e trekkers + hut
      1Wouz Lwb
      2????vrij
      3????vrij
      4????Vrij
      Indeling voor de trekkers plus hutten zijn fictief daar kunnen we natuurlijk in schuiven wat we willen;)

-Bravo667
      -VoNcKjE?
      -Eboonmemaar?
      -Axel?
      -Luukk6?
      -Daan777?
      -Sieger?
      -1/2?
      -Batty?
      -Mike?
      -Bartjee?
      -Mofafreak?
      -Mansfeld?
      -Rckstar?
      -Speedbuster?

Betalingsinfo:

Het rekeningnummer is:
      1285932
      IBAN: NL23 PSTB 0001 2859 32
      BIC: PSTBNL21
      t.n.v. T. Bierling / T. Hummel
      Postbank Groningen

Tonni:Aangezien ik voor Andree de ‘controle’ doe op de betalingen en ik toch moet weten waar ik aan toe ben:

Hierbij dan even een update:
      De Zeehoeve heeft nog beschikbaar:

1 Trekkershutten standaard: deze hutten zijn geschikt voor 4 personen en de kosten per persoon per nacht zonder ontbijt, inclusief toeristenbelasting zijn: 10 euro precies

4 Trekkershutten plus: deze hutten zijn iets ruimer van opzet en geschikt voor max. 5 personen. De kosten per persoon per nacht zonder ontbijt, inclusief toeristenbelasting zijn: 13 euro precies (uitgaande van vier personen)

Zoals het nu lijkt zou er dus plaats zijn voor maximaal 24 personen.

Reeds Betaald hebben:

-Speedbuxy 20 Eu Betaald
      -Edjuh 20 Eu Betaald
      -ArvidW 13 Eu Betaald
      -Ivar 13 Eu Betaald
      -Piet30 20 Eu Betaald
      -VespAvanti Betaald
      -Broertje VespaAvanti Betaald
      -Orange Ciao Betaald
      -Kruin Ritsjerd Betaald
      -Jelle 13 Eu Betaald
      -Vincent 13 Eu Betaald
      -Histor 15 Eu Betaald
      -Petertje 13 Eu Betaald
      -Tonni 13 Eu Betaald
      -Herr Flick 13 Eu Betaald
      -Wousstyle 13 Eu Betaald
      -Wouz-LwB 13 Eu Betaald
      -Bravo667?
      -Hansieb?
      -VoNcKjE?
      -Eboonmemaar?
      -Axel?
      -Luukk6?
      -Daan777?
      -Sieger?
      -Batty?
      -Mike?
      -Bartjee?
      -Mofafreak?
      -Mansfeld?
      -Rckstar?
      -Speedbuster?

En wie er verder nog bij komt of afvalt? Zij bezetten Één of meerdere Trekkershutten Plus. Zij dienen dus 13 euro per persoon te betalen
      Gaarne voor 14 februari over maken onder vermelding van je gebruikersnaam en dat het voor de 11 stedentocht is.

Jelle
      Moderator

Oke dan, mooi prijsje voor die overnachting :thumb

Ik hoop dat er nog meer mensen mee willen gaan…

des te meer des te leukerrrrrrrrrrrr

speedbuxy
        Topic starter

Grens ligt bij 34 of er moeten mensen zijn die met de tent willen of met z,n 2en in 1 bed willen:)
          Want er zijn ook nog trekkers plus hutten.

Ook wel goed betaalbaar want die zijn 50 euro voor 4 of 5 personen maar dan dat 2pers bed nekt helaas.

Tonni
          Moderator

Kom op gasten! Leuke voorjaarstoer voor vrij weinig geld!
            Er hoeft weinig rotzooi worden meegezeuld, de slaapplaats ziet er goed uit en het ziet er qua route ook goed uit.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
            Topic starter

Ja ik vind de animo ook wat laag voordat er zoveel geroepen word voor ritten.
              Maar maakt opzich niet zoveel uit we zitten nou ook al op een goede 20+ dus nog een 14 erbij en qua slaap plaatsen is het al gevuld.
              En de mensen die niet mee rijden gaan er nog wel zwaar spijt van krijgen want ik ken de route en omgeving en daar kan weinig tegenop:thumb

Batty
              Donateur

meschien komt het om dat een maand later de vct er al is en dat wordt ook al een beste rit.

speedbuxy
                Topic starter

Jamaar als je hem erna doet zit je weer met de vct meeting.
                  En met 2 a 3 ritten per jaar krijg je al snel dat ze vrij dicht tegen elkaar komen te liggen omdat er maar een paar geschikte maanden per jaar zijn.
                  En het zou jammer wezen als de animo daarom laag blijft want dat zou betekenen dat er maar 1 ”grotere” rit per jaar levens vatbaat is en dat zou ik persoonlijk wat weinig vinden.

Maargoed ik persoonlijk ben met 20+ man al tevreden was bij de meeting vorig jaar ook zo toen de groep kleiner werd, werd het contact beter omdat je meer met elkaar kan en gaat praten
                  En het rijd ook relaxer, maar neemt niet weg dat de animo wel laag is en dat voor een elfsteden toer door een provincie die voor een heleboel onbekend is.
                  Maargoed de 14 a 15 man die nog mee kunnen komen vast nog wel te voorschijn;)

>>kruin-ritsjerd<<

ik ga ook bijna zeker mee alleen als k mee ga wil k wel in zo’n 5 persoons hut hut :thumb

VespaAvanti
                    Donateur

Ik doe ook 100% zeker mee:thumb
                      OrangeCiao, die kan ik ook wel regelen, en danny_hendrikx van het forum zeer waarschijnlijk ook nog wel8)
                      Een hut zit dus al bijna vol als me broertje, >>kruin-ritsjerd<< ook in deze hut vertoeft:D

Jelle
                      Moderator

Uiteraard ben ik van de partij, maar ik hoop wel dat er nog meer noord-hollanders mee gaan…

Bartjee
                        Donateur

Ik sta al op het lijstje, maar zal hoogstwaarschijnlijk ook gewoon nog steeds meedoen:thumb

Histor
                          Bijdrager

Ook al moet ik hem alleen rijden! die tour ga ik maken dit jaar haha=).
                            Die slaap plaatsen zijn idd chill het maakt mij personlijk niet uit in een zaal of zo een hut,
                            maar ontbijt is ook wel lekker:whistle
                            En Speedbuxy is right Friesland heeft zijn mooie kanten, die je goed kan zien met de tour!
                            komaan lekker in de zon rijden en afentoe een glaasje beerenburg onderweg;)

>>kruin-ritsjerd<<

@ speedbuxy: die naamm ludolf die er in die lijst staat mag verander worden in >>kruin-ritsjerd<<

speedbuxy
                              Topic starter

Zo alle mensen zonder vraagtekens hebben nu pm als het goed is.

@Avanti
                                Ja met z,on clubje in z,on hutje is op en top gezellig:thumb

@Jelle.
                                Motiveer jij als mede noord hollander ze dan een beetje;)
                                Vincent gaat als het goed is al mee dus das al 1.

@Histor.
                                Mooi gezegt histor:thumb
                                Al zouden we hem maar met 5man rijden dan nog zijn alle ingredieten voor een top rit aanwezig.
                                Een mooie omgeving, mooie dorpjes, mooi landschap, en een mooi gelegen camping in een stadje dat 1 en al sfeer uit ademt, wat ik zelfs naar tig keer er geweest te zijn nog steeds ervaar.

Jelle
                                Moderator

Volgens mij zijn Daan en Edo toch ook inwoners van de mooiste en beste provincie van Nederland 😉 (dus dat zijn er al 4)

oja Vincent en ik willen wel in zo’n 5 persoon hutje (lekker knus)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 243)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.