Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 223)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

groninsi
    Bijdrager

ik zou zo graag mee willen het lijkt me namelijk echt een geweldige ervaring het is alleen veels te ver weg.:'(:boos

VespaAvanti
      Donateur

Daar ben ik dan eindelijk met een reactie.
        Ze hebben me gezegt echt 2 weken zeer rustig aan te doen, als ik over 2 weken op controle ben geweest en het blijkt allemaal goed te gaan dan mag ik alles weer rustig op pakken, weer met de nadruk op rustig.
        Momenteel gaat het naar omstandigheden goed, voel me wel nog echt heeeeeeeeeeeeeeeel moe de hele dag en lopen en opstaan gaat ook nog steeds vrij moeizaam.
        Kwa pijn is het ook wel te doen.
        Mischien klinkt het wat raar voor je Andree, toch is het zo.
        En ik ben echt geen aansteller, zo heb ik bijvoorbeeld lang niet al m’n pijnstillers gehad in het ziekenhuis, puur omdat ik het niet nodig vondt.
        Jullie weten allemaal hoe graag ik mee was gegaan, maar ik moet hem dus helaas echt missen 🙁
        Alleen al van het feit dat ik niet mee kan ben ik al goed ziek, hopelijk kunnen jullie het begrijpen.
        Bedankt in ieder geval voor de beterschapswensen;)
        Veel plezier alvast en tot de volgende dan maar :con 🙁

speedbuxy
        Topic starter

Tonni :
          Blijft er nog wat van de aanmeldingslijst over?
          Wie gaan er wel en wie gaan er niet?

En is er animo om vanuit Groningen gewoon met een groepje richting Leeuwarden te rijden, net als de vorige keer?
          Willen de mogelijke kandidaten hiervoor mij dan even een pm sturen???

Ik weet het ook niet:? lennaert ciao heeft tot nog toe als enige betaald:thumb
          Maar we zien het wel, ik heb me in ieder geval wel voorgenomen als ik er net zo als af gelopen 11steden weer bij inschiet dat dit dan wel de laaste 2daagse toer rit is die ik organiseer.
          Dit kost me namelijk alleen maar geld:( want ligt nou ook weer 50 euro voor een boeking van 4 hutten, terwijl zoals het nu lijkt we wel aan 2hutten voldoende hadden gehad.

@VespaAvanti
          Kijk het nou eerst nog maar eens een dikke week aan ipv nu al te roepen ik kom niet, ik durf er namelijk 1000 euro tussen te leggen dat je er over een dikke week al bijna niks meer van verneemt:thumb en je alweer prima kan rijden:thumb
          Jou blinde darm is namelijk een lachertje geweest ivm met mijnes.

Die van jou is 3 op de schaal van richter terwijl mijnes 9,9 was.
          En ik was binnen een week alweer het heertje:thumb
          Dus ik verwacht gewoon dat je komt:thumb mede omdat je cliamt geen aansteller te zijn, en gezien ik de hevtigste vorm heb gehad en ik naar een week wel weer kon rijden, moet iedere niet aansteller dat ook eazy kunnen:D

Zie mij met m,n kapotte hand daar ben ik gewoon mee naar de grunn meeting gegaan, terwijl die officeel toen nog 4weken in het gips had moeten zitten.
          Met die hand ben ik s,nachts ook gewoon weer naar huis getuft:thumb
          En geloof me die hand is erger dan 3 blinde darmen bij elkaar.

Tonni
          Moderator

PM de geïnteresseerden dan even met het verzoek om te betalen.
            Ik maak het morgen even over.

Kom op deelnemers in spé, nog een leuke seizoensafsluiter!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Mike
            Bijdrager

ik rijdt gewoon mee. dat we moesten betalen had ik ff gemist.

had daar dan ook ff een pm over verstuurd.;) ik zal t zsm overmaken.

Mike

Lennaert
              Sleutelbeheerder

oehh …

kom op mensen ff neerlegge die paar euros.
                en dan ook nog ff ja zeggen.
                en dan gewoon komen lijkt me :D?

zelfs ik heb betaald ;x

zet mensen die betaald hebben in groen
                en mensen die niet betaald hebben in rood 🙂

speedbuxy
                Topic starter

Tonni :
                  PM de geïnteresseerden dan even met het verzoek om te betalen.
                  Ik maak het morgen even over.

Kom op deelnemers in spé, nog een leuke seizoensafsluiter!

Ja zal dat vanmiddag wel even doen:thumb
                  Maar een pm sturen zie ik wel een beetje als iemands op het matje roepen en dat zou in dit geval niet moeten hoeven;)

@Mike
                  Waren er geen andere noord hollanders die mee wouden te toeren?

@Lennaert Ciao
                  Daar ben je me in voor;)
                  Zou je gisteren nog van een groen betaald textje voorzien maar ben dat helemaal vergeten

Histor
                  Bijdrager

Hey,

Ok ik rij de eerste dag mee 🙂
                    Zal ik je de helft betalen speedbux gewoon organisatie kosten;)?

Groetjes!

Svennoow
                    Bijdrager

Vandaag ga ik even een auto proberen te regelen, als dat lukt maak ik het geld gelijk over 🙂

speedbuxy
                      Topic starter

Histor :
                        Hey,

Ok ik rij de eerste dag mee 🙂
                        Zal ik je de helft betalen speedbux gewoon organisatie kosten;)?

Groetjes!

Gezellig histor:thumb
                        En als je wat wil betalen graag:thumb want ons budget is namelijk eerder te klein dan te groot.

Mike
                        Bijdrager

ik heb je Pm gehad.

ik kom samen met: Batty lenneart en ik dus

je geld is er voor eind van de week!

hoelaat moeten we aanwezig zijn in leeuwarden?

Mike

Svennoow
                          Bijdrager

Geld is overgemaakt en ik Heb ook een auto geregeld 😀

speedbuxy
                            Topic starter

Mike :
                              ik heb je Pm gehad.

ik kom samen met: Batty lenneart en ik dus

je geld is er voor eind van de week!

hoelaat moeten we aanwezig zijn in leeuwarden?

Idd staat er nog niet bij.
                              Maar uurtje of 12 verzamelen en dan half 1 als vertrek tijd lijkt me wel mooi:thumb
                              En kon je ewous en z,n buurman niet overhalen mee te rijden?
                              Das namelijk ook wel goed folk:thumb

@svennoow
                              Gelukkig:thumb want als jij daardoor ook niet had gekund was het wel steeds kaler geworden als groep.

Mike
                              Bijdrager

mijn geld en dat van batty staat op de rekening.

ewout wilde opzich wel mee maar die heeft een probleem met de rand van zijn achtervelg en zijn rem . z’n band loopt steeds leeg.

hij rijdt mischien mee me zijn blokje onder batty’s 2e ciao maar daar moest hij nog even over denken. dat kan dus evt een later betaler worden. Buurman hoef je sowieso niet op te rekenen.

ik weet niet precies wat jij daar mee kan en doet maar dan weet je het ff:P

welke rijders hebben we tot nu toe??

Mike

speedbuxy
                                Topic starter

Ik heb het nog niet binnen maar dat zal vamiddag wel komen:thumb
                                  Voor ewous blijft er altijd wel een plekje over denk ik, gezien we wat over geboekt zijn.
                                  Nou probeer ik vanmiddag wel 1 hut bij de boeking weg te laten vallen, maar dan nog houden we 3 lege bedden over.

En als we de extra bed fuctie erbij nemen hebben we nog 6bedden over, dus er blijft vast een bedje voor um vrij:thumb
                                  Qua rijders begint het er al leuk op lijken:thumb toch zou het leuk zijn als we de laaste 3 bedden voor de 3e nog even vullen:thumb

EDIT
                                  Geld van jou en batty staat erop hoor mike:thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.