Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober
- Dit onderwerp bevat 222 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 2 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 september 2009 om 14:47 #513624
das niet zo best
maatje van mij stond 2 weken later ook gewoon weer te zuipen dus kan makkelijk 😛 maarja die mocht ook na 1 dag het ziekenhuis ook al weer uit..
meestal zodra je weer kan pissen mag je weg..suc6 ermee iig
18 september 2009 om 14:54 #513625stephan, sterkte. ze gaan in het ziekenhuis altijd uit van het ergste, dan valt het altijd mee:P. komt vast wel goed
tot op de tour:D18 september 2009 om 16:18 #513627Das idd zeer min stephan:(
Maar voor een normale blinde darm staat 3dagen ziekenbed, en als ie geknapt is moet je 6dagen, want dan moet je 3x per dag aan de antibiotica om geen buikvlies ontsteking op te lopen.Dat had ik toen ook das vet vermoeiend 3x per dag z,on smerig zakje met antibiotica:(
Maar zelfs ik was toen naar 2weken alweer de man dus denk dat je over 2weken je ook wel weer ready ervoor voelt
Sowieso sterkte de komende dagen
@histor
Zou gezellig wezen als je het de eerste dag even mee toert of nog beter compleet
@Lennaert-ciao
Met een snel pijpje erbij zit je wel snor qua snelheid
18 september 2009 om 16:21 #513626speedbuxy :
Ik denk niet dat alleen een 50dr je bij de 60 brengt als ik daan zijn setup zo bekijk;)
Maar we pakken de rollerbank er wel bij en loopt ie al echt vet langzaam dan gooien we mijn tiff blok er wel onder, die loopt wel een leuke 55 a 60
(maar dat heeft niet de voorkeur, want dat blokje wil ik eigenlijks als backup blok houden voor een evt ernstig pech geval)dit valt allemaal echt wel mee. ik heb een bij een collega van me een 50 dr op een std carter met een top one en een 80 poulie zitten loopt gewoon 62 kmh netjes. Leneart z’n blokje krijgt een iets grotere inlaat en spoelpoortjes mee dus dat gaat zeker lukken. leneart heb ook een ciao he. geen citta. komt helemaal goed:)
Mike18 september 2009 om 17:20 #504944DR 50 kan op een ciao met poeli makkelijk 65 lopen.
Als je hem bewerkt wordt het pas echt leuk:)18 september 2009 om 17:38 #513519dit valt allemaal echt wel mee. ik heb een bij een collega van me een 50 dr op een std carter met een top one en een 80 poulie zitten loopt gewoon 62 kmh netjes. Leneart z’n blokje krijgt een iets grotere inlaat en spoelpoortjes mee dus dat gaat zeker lukken. leneart heb ook een ciao he. geen citta. komt helemaal goed:)
Ja een 50drtje met een snel pijpje zit het wel goed

Maar ik dacht izm de shitty power zoals in setup vernoemd staat;)18 september 2009 om 17:41 #513517ah!
Mike20 september 2009 om 05:35 #513510neem waarschijnlijk techni cc mee 😉
20 september 2009 om 16:17 #513636Dan komt het meer dan goed

En mocht een snel pijpje al niet lukken dan heb ik altijd nog wel wat liggen;)edit flick: he andree, jij hebt helemaal niet zoveel uitlaatjes ? hoe kom je daar nou weer bij.. 😉
20 september 2009 om 16:19 #513637lukt wel haal hem vanavond op.
blokje word nu lastiger verhaal aangezien ik full weekend werk ga doen.
en savonds niet naar alkmaar mag met de brumm en moet opsturen xD tussenuurtjes dus want na school ook werke 🙂21 september 2009 om 05:47 #513646VespaAvanti komt waarschijnlijk niet.
Hij moet namelijk twee weken uitrusten van z’n operatie.Knorro komt waarschijnlijk niet.
Zijn si doet het al tijden niet, en hij heeft geen idee waar het aan ligt. (z’n vragentopic wordt ook niet beantwoord)Hey, dat waren mijn 2 opties voor het vervoer 😐
Dus waarschijnlijk kom ik ook niet :ehh21 september 2009 om 07:17 #513648Ik ben nog in mijn eentje:P ligt Aalsmeer een beetje op de route?
Edit: we hebben het er wel even over op msn 🙂
21 september 2009 om 09:30 #513650Daan777 :
VespaAvanti komt waarschijnlijk niet.
Hij moet namelijk twee weken uitrusten van z’n operatie.Knorro komt waarschijnlijk niet.
Zijn si doet het al tijden niet, en hij heeft geen idee waar het aan ligt. (z’n vragentopic wordt ook niet beantwoord)Hey, dat waren mijn 2 opties voor het vervoer 😐
Dus waarschijnlijk kom ik ook niet :ehhRaare ziekenhuizen hebben jullie dan in limburg
Mijn blinde darm was de heftigste in zijn soort, en ik was het naar 6 dagen ziekenhuis al meer dan zat en wou alles alweer
En dat terwijl ik van m,n maag tot m,n kont vol zat met shit(opcipatie)die mijn buik was in gelopen omdat mijn blinde darm al 2dagen stuk bleek te zijn:(Resultaat operatie van dik 2 uur en een jaap van dik 10 a 15cm omdat alle stront tussen m,n organen weg gehaald moest worden:(
Artst zei dat ie zelden iemand zo ver had zien gaan met een blinde darm en dat ik ook HEEL erg van geluk mocht spreken dat het zo goed was afgelopen.
Toch heb ik bij het verlaten van het ziekenhuis niks gehoord qua rust houden of wat ook maar.
En dat had ik zelf ook niet gedaan, want ik was naar 6dagen alweer zo fit dat ik mezelf de laaste dag zelfs uitgetekend heb op afraden van de arts.Dus 2weken rust voor een blinde darm vind ik dikke onzin, mijnes is namelijk levens bedreigend geweest en ik had aan 4 dagen ziekenbed al meer dan voeldoende, en die 4dagen kwam ook nog omdat ik verrot was van de narcoze, want ze hebben mij halve wege de operatie bij gespoten omdat er veel meer werk inzat door al die stront.
Met normale narcoze had ik waarschijnlijk binnen 2dagen alweer weg gewild.
Dus vind het een wat raar verhaal, want normaal haal je hem eruit en je voelt je meteen weer zo fit als een hoentje
@knorro
Je kan in 12dagen toch wel de kans zien om je brom te maken?21 september 2009 om 10:22 #513652Blijft er nog wat van de aanmeldingslijst over?
Wie gaan er wel en wie gaan er niet?En is er animo om vanuit Groningen gewoon met een groepje richting Leeuwarden te rijden, net als de vorige keer?
Willen de mogelijke kandidaten hiervoor mij dan even een pm sturen???I came, I saw, and I forgot what I was doing...21 september 2009 om 11:26 #513655O ik lees net dat ik wel mee ga :lol
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.