Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober
- Dit onderwerp bevat 222 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 2 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 november 2009 om 00:31 #514048
Leuk verslagje

(beter laat als nooit:D)
Maar dat bus hokje had er niet op gehoeven doet me weer denken aan dat wij toen zeiknat waren van een plaatselijke hoos bui en jelle en vincent daar lekker droog zaten te chillen omdat ze even een stukje vooruit waren gereden.
En bolswart rijden we nooit meer via die kant binnen:D want daar staan we idd of stil door pech of door het weer.16 november 2009 om 22:17 #514065Idd beter laat dan nooit:D
Mooie foto’s
29 januari 2010 om 17:10 #514981en nog vraag ik me af waar me geld is die ik niet terug gezien 🙂
29 januari 2010 om 17:16 #514983heeft die citta nou een ciao wiel achterin?
29 januari 2010 om 17:17 #514984@ lennaert, al en pm naar de organisatie gestruud?
@ steven osh, ja:P nu ligt zn top hoger:D
29 januari 2010 om 17:26 #514986dat is echt te gek, dat ga ik ook op mn citta proberen! wist nieteens dat dat past.
29 januari 2010 om 17:28 #514988dit is een jmpb brug he, weet niet of de maten hetzelfde zijn
29 januari 2010 om 17:29 #514989Lennaert-ciao :
en nog vraag ik me af waar me geld is die ik niet terug gezien 🙂Dat hele verhaal was toen wel duidelijk neem ik aan ga dat niet nog een keer uitleggen.
Al met al komt het erop neer dat het mij weer een 20 tot 25 euro uit eigen zak heeft gekost.
(naast m,n eigen slaap geld en ect)29 januari 2010 om 18:09 #514994tja maar je had wel andere voor de niet rijders die die datum konden omdat het te kort dag was. vervangers gevonden had die naar mijn mening dan van ons geld geprofiteerd hebben.
en volgens mij zie ik het toch echt goed.
@lennaert-ciao
Gezien ik het organiseer en je roept niet meer te komen omdat je allemaal maar irritant vind lijkt mij dat erg tegen mij gericht.
Zou namelijk weten tegen wie je het anders zou moeten zeggen.
Plus je bij mij met z,on opmerking alleen maar een tegendraadse werking krijgt.Maargoed je geld gaat vast goed komen en anders sowieso een gedeelte want mocht er al minder nieuwe rijders bij komen dan dat er afvallen zijn dan splitten we het bedrag over de afvallers.
En mocht het al een klein verschil zijn pas ik de rest zelf wel bij zo ben ik dan ook nog wel weer
Ben er de afgelopen 11steden ook een 20 euro bij in geschoten.29 januari 2010 om 19:29 #515000Pff, wie komt daar NU nog mee!:con
Ouwe koeien uit de sloot halen is dit.
Andree heeft er zat geld bij moeten leggen, er waren zat lege bedden die ook betaald moesten worden.
Nu weet je waar je geld heen is;)
Helaas pindakaas, volgende keer beter.29 januari 2010 om 20:03 #515001Lennaert-ciao :
Maargoed je geld gaat vast goed komen en anders sowieso een gedeelte want mocht er al minder nieuwe rijders bij komen dan dat er afvallen zijn dan splitten we het bedrag over de afvallers.
En mocht het al een klein verschil zijn pas ik de rest zelf wel bij zo ben ik dan ook nog wel weer
Ben er de afgelopen 11steden ook een 20 euro bij in geschoten.als je quote moet je het dan wel zo doen dat het in je voordeel is:pest. hier staat namelijk dat het geld wat bijgealapt moest worden verdeeld zou worden onder de afzeggers. maar het geld is volledig opgegaan, en andre moest nog 20 daar bij lappen, dus je hebt geen poot om op te staan:pest volgende keer gewoon mee gaan:D dan heb je nergens last van:D
29 januari 2010 om 23:52 #515009Volgende keer maar een duidelijke texst erbij dat bij slecht weer de toer verzet word bij een meerderheid van stemmen.
En vind jou ook maar erg zielig lenneart, want jij vond toen, en nu nog steeds dat we hem gewoon op de datum hadden moeten rijden waar jij vrij voor had genomen.
Dat het toen ongelooflijk schijt weer was en de hele toer dan bagger was geworden voor alle deelnemers maakt je verder niet uitDat vind ik wat egoisties denken.
En je was ook de enige want svennoow en piet30 die echt het volgende weekend niet konden vonden het verzetten van de datum niet erg want wie wil nou rijden in kut weer.
Maargoed heb er wel genoeg over gezegt je had dit uberhoud via de pm kunnen doen.30 januari 2010 om 10:12 #515013goh en toen het puntje bij paaltje kwam was het gewoon normaal weer met 5 minute regen max
ja dat noem ik dus idd kut weer zeg.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.