Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 223)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cris
    Donateur

Idd op een paar kleine calamiteiten waar we eigenlijk niks aan konden doen, is het een hele leuke tour geweest.

Gezellig wat kletsen over vespa cilinders met dOCS, avanti, daan, nathan, buxy en tonni:P heerlijk patat eten en een geniaal ontbijt!

Tijdens de tour nog redelijk kunnen rijden maar op de terugweg was het toch wel de overtreffende trap.
      Cris haalde met standaard carters,13/13 carb, piaggio kruk stnd, 70 dr, proma cc en een mooie Friese wind toch nog een kmtje of 74 .
      Helaas leidde dit na een hele poos volgas te hebben gereden tot een warmlopertje :):'( maar het was toch een andere ervaring als op de Deps, die nog steeds wat tegen valt.

Kortom een leuke tour.

speedbuxy
      Topic starter

Hier wat foto,s van mijn kant.
        Is niet echt veel, want mijn camera is lomp en groot en zat ook 3 jasjes diep begraven dus niet echt aantrekkelijk om erbij te pakken tijdend de toer zelf.

Maar was s,ochtens als eerste wakker dus heb nog wat kunnen maken.
        Hier Cris is slaap mode.

Hier Docs911

Limburgers(of eigenlijks noordhollanders gezien Avanti de enige limburger was)staan er niet op, hun raampjes kon maar 2cm open.(en daar paste dat lompe grote ding van mij niet doorheen)

Docs911 brommer in construction.

Hut inmpressie

Ik ben de zit plekken vergeten want deze jongens stonden ineens bij de deur opening te kwaken, die hadden het voor zien op mijn bolletjes:D

En ze hadden geluk ik had er toch 10 dus konden wel een paar weg.

AA-T
        Sleutelbeheerder

Humor die eenden..
          Mooi om te horen dat jullie de tour goed is bevallen.
          En helemaal goed om te horen dat het weer goed was.
          Wij hebben hier zondag een stel fikse buien gehad in Groningen!

Moet wel zeggen dat die slaapbunkers nogal veel op een sauna lijken..

VespaAvanti
          Donateur

Ik was pas rond 12 uur thuis maar had het er graag voor over:thumb
            Was weer een zeer relaxte tour, lekker in de slipstream achter Andree:D
            Hij was echt snel, al reedt ik hem er dik uit als er een fikse tegenwind stond, Polini 46mm Power:D
            Was erg gezellig en heb me goed vermaakt, kijk al uit naar de volgende:thumb

Daan777
            Moderator

Die rukbunker van ons had ook de temperatuur van een sauna. Maar ik denk dat dat komt omdat het gasstel een groot deel van de avond aan heeft gestaan. Chris kwam ook even in onze trekhut koekkeloeren, maar hij ging er snel vandoor toen we de keuken per ongeluk in de hens zette.

(Ik was in de spoelbak een boutje aan het schoonspuiten terwijl het gasstel aan stond, dat gaf een mooie vuurwerkshow.)

Slaapt trouwens prima zo’n gymmatje!

VespaAvanti
              Donateur

Haha, dat was idd wel ff leip ja:P

speedbuxy
                Topic starter

Ja volgende x geen gas meer voor jullie daar zijn jullie nog niet volwassen genoeg voor:pest:D

Docs
                  Donateur

was idd weer een mooi tourtje8)(ben nu pas voor het eerst weer online) jammer dat ik er zo snel uit lag op de eerste dag met een lekke band.:(

mijn foto/film reportage zal ik straks proberen te uploaden.

eidos
                    Donateur

Ben zeer benieuwd naar foto’s mensen! Was jammer dat ik niet mee kon..

VespaAvanti
                      Donateur

Ik zal hem eens omhoog schoppen, waar blijven de foto’s en filmpjes?:?

Docs
                        Donateur

owja:S helemaal vergeten:S morgen ochtend staat het er op. uploaden ga ik vandaag niet meer redden:P

VespaAvanti
                          Donateur

Inmiddels 76350583 dagen later…..
                            Foto’s:?

speedbuxy
                            Topic starter

Filmpjes:?

VespaAvanti
                              Donateur

Volgensmij zijn alle rijders die foto’s en filmpjes hebben gemaakt in een diepe winterslaap geraakt ofzo:P:con

Docs
                                Donateur

owdus:con:ehh komt er aan

edit: foto’s 😉

het begon al met lekker weer voor de grunn ploeg

eerste pechgeval 😮 cris zijn gas bleef hangen

leeuwarden in zicht 😀

snelheids tweak met een een citta 😛

de 11 steden najaar 2009 clan

2de pechgevalletje, cris zijn demper zat “een beetje” los. de boer waar we voor stil stonden wou hem wel even vast lassen 🙂

3de pechgevalletje. nu was ik zelf de sjaak. en natuurlijk hadden we alles mee, behalve een plaksetje.

nieuw bandje. nou nog een pomp:con

zondagsrust in alle vroegte 😛

lekker zonnetje er bij 8)

4de pechgevalletje. Daan777 zn balhoofd draaide steeds los 😮

vorige keer stonden we hier 2 uur stil volgens mij 😛

en 2 meter verder stonden we ook daadwerkelijk weer stil 😮

vorige keer was dit hokje een beetje dichter bevolkt:P

limburg weer de aanhanger aan het inpakken

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.