Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 223)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

En ik maar denken dat we gingen toeren, blijk ik me alweer te hebben opgegeven voor een race waarvan ik het parcours niet ken…;):no:boos::con

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
      Topic starter

Ik zal je hem straks wel even doormailen tonni:D
        Maar bij een gemiddelde snelheid van rond de 80 a 85km kunnen we er een 4laps race van maken heb ik berekend(mits gunstige wind:D)
        Dus een 44steden zouden het dan worden, nou dat hoort toch niet gek dacht ik:thumb😀
        Ik wou net zoals bij de rally maar met tussen pozen van een paar minuten vertrekken dit om slipstream rijders te voorkomen:D

Edit
        Had de laaste 11steden namelijk ook z,on slipstream rijder achter me weet niet meer wie het was, maar weet nog wel dat ie op een ciao reed die nog verotter was dan die van mij:D:D
        En dat doet dan wel zeer als zoiets achter je blijft rijden:D dat haalt gewoon mij mooie ciao omlaag:D

Zag ook al lui naast me op auto weg naar me kijken, ik dacht eerst dat het kwam omdat ik 80+ zonder helm naast hun reed, maar toen ik zag dat er z,on barrel ciao in mijn slipstream achter mij reed werd het voor mij wel duidelijk dat ze daarom zo keken:D:D:D

Daan777
        Moderator

Haha, 99procent zeker dat ik dat was andre :thumb

Mike
          Bijdrager

Tering:o

op dit moment voor zowel de zaterdag als de zondag wéér 90% neerslag kans.
            gaat weer lekker!

gemiddeld 8,5mm regen is ook niet echt weinig:P

Mike

Docs
            Donateur

zei ik vorige week toch al:P hoe later je het verzet, hoe beroerder het weer:P maare, friesland is gezegend ofzo, alleen zaterdag ochtend regen, en zondag avond pas weer. dus dat komt mooi uit8)

speedbuxy
              Topic starter

docs911 :
                maare, friesland is gezegend ofzo, alleen zaterdag ochtend regen, en zondag avond pas weer. dus dat komt mooi uit8)

Laten we het hopen:thumb want anders organiseer ik alleen nog maar ritten op de nederlandse antillen:D
                Maar gezien ze vorige week ook haast een 2e katrina aankondigde en ik naast harde wind amper regen heb gezien, hoop ik dat ze er deze keer ook weer best naast zitten:thumb

Sowieso ben ik al voor om piet paulusma in harlingen uit roken en op het dorps plein op de brandstapel te zetten:D dat deden ze vroeger ook met sjarletans die verkeerde diagnoses gaven, en hij heeft ons vorige week opgelicht door het weer veel erger ta maken dan het werd.
                En piet woont in harlingen dus kleine moeite lijkt mij:D

Docs
                Donateur

ik ben wel een tourtje antillen:D fix ik mn snor wel even voor die tijd:D:D en paulus pietsma mag idd in de brand:D:D

MofaFreak87
                  Bijdrager

hey ho together
                    we germans have some problems to come to holland by car… but i will see if i can arrange something tomorrow
                    i will let you know as soon as possible !

greetz Marc

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

vr ,za ,zo ,ma ,di
                      Zonneschijn (%) ,40 ,10 ,30 ,40 ,40
                      Neerslagkans (%) ,30 ,90 ,80 ,40 ,50
                      Neerslaghoeveelheid (mm) ,1 ,5-20 ,0-10 ,0-1 ,0-2
                      Minimumtemperatuur (°C) ,4 ,7/9 ,5/10 ,5/9 ,4/10
                      Middagtemperatuur (°C) ,14 ,11/14 ,12/14 ,11/14 ,10/14
                      Windrichting ,O ,VAR ,NW ,NW ,NW
                      Windkracht (bft) ,3 ,3 ,4 ,4 ,3

vorige week was beter :O
                      za alle lichtinge wind.

VespaAvanti
                      Donateur

Boeiend, als het gaat regenen is er niks aan te doen.
                        Gewoon gas geven:thumb

speedbuxy
                        Topic starter

Ik vond het er anders redelijk uitzien:thumb zaterdag regend het alleen s,ochtens en is het de rest van de dag waarschijnlijk droog.
                          En zondag zou het wisselvallig worden, maar wel met als voordeel dat de evt geplande regen meer op midden en zuid nederland gericht staat:thumb
                          Echt stormen gaat het sowieso niet:thumb
                          (want was vorige week zaterdag echt ERG rond dokkum, maar daarin tegen was een wind in de rug wel weer heel leuk geweest:D)

Daan777
                          Moderator

Zozo, we zijn weer thuis.
                            De toer was zeker vers! :thumb
                            Het weer zat reuze mee vind ik.
                            Hier en daar wat pech, maar ook dat viel mee.
                            Mijn foto’s komen morgen, en ik boek hem hard.

Tonni
                            Moderator

Ik was ook al weer een poosje thuis. ( rond 20.15 )
                              Het was een prima toertje, alleen wel wat vochtig af en toe.

De totale schade over 350 km: 20 liter peut… (het is niet eens heel erg maar wel lastig)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                              Moderator

Mooi, jammer dat het zulk kutweer was.

Thomas en ik dachten nog even aan jullie toen we een rondje reden met noodweer in de GTI 😐

speedbuxy
                                Topic starter

Weer is zeer goed te doen geweest:thumb 1e dag een mot regen buitje van 5min, 2dag 2redelijke buitjes van 5 min, maar daar hadden we binnen notime een mooi schuil plekje voor gevonden:thumb

Verder vond ik het een nice tour:thumb ondanks dat het nu maar een 5 steden is geworden:D(toch al 1tje meer:D)
                                  En de pech gevalletjes waren groot en deels onmacht gevallen.
                                  Docs911 had op dag 1 een lekke band(wat achter af een PIEP KLEIN stukjes staal draad bleek te zijn:|)
                                  En ik splite de 2dag m,n poeli in 2en bij bolswart:( (achteraf beter, want boekte daarna een stuk harder)

En we hebben nog een lam dempertje gehad die een plaatselijk boer even vast gepikt heeft met z,n las apparaat:thumb
                                  En nog wat gas kabel/schuif gefock bij cris, is ie zelf door op z,n plaat gegaan toen het 1 in x blijf hangen.
                                  (was gelukkig bij lage snelheid dus is goed afgelopen:thumb alleen wat schaafplekjes op z,n regenpak)
                                  Maar al met al was het ondanks de kleine groep er niet minder geslaagd om vind ik:thumb

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.