Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober
- Dit onderwerp bevat 222 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 2 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 oktober 2009 om 06:08 #513793
vind het iritant omdat gewoon hoop gedoe was wat nu voor niets is geweest 😉
2 oktober 2009 om 07:52 #513794Hey!
Goed besluit Buxy het word idd klote weer morgen!
Volgende week hopen op beter:DZal zien als ik mijn zijstandaard kan vinden…… gister verloren onderweg naar het werk :pest
Goed weekend en oant nije wieke!
2 oktober 2009 om 10:41 #513796Histor :
Hey!Goed besluit Buxy het word idd klote weer morgen!
Volgende week hopen op beter:DZal zien als ik mijn zijstandaard kan vinden…… gister verloren onderweg naar het werk :pest
Goed weekend en oant nije wieke!
Ja leek mij ook gezien de grootste groep ook ooit voor was om hem te verzetten.
Dat nu in 1x bijna iedereen er tegen is vind ik maar raar:con
Maargoed de 1 z,n dood is de ander z,n brood want vespAvanti wil nu wel mee
en jelle gaf ook aan dan graag mee te willen
ook jou zelf schikt het volgende weekend gewoon het hele weekend
Dus genoeg vervanging om de evt af gevallen rijders te vervangen en dus het plek van over te nemen
En de volgende toer meld ik het er wel bij dat het bij echt slecht weer verzet word als de meerderheid dat aangeeft.@lennaert-ciao
Ja dat snap ik ook wel en ik vind dat ook rot voor je, maar ik ga daarin tegen mezelf en anderen en de toer niet nat gaan laten regen omdat een paar niet kunnen.
En gezien er meer geroepen werd tot verzetten leek het mij democraties bepaald dat ie maar verzet moest worden.
Dat jij er vervolgens op reageerd laat maar zitten allemaal is maar irritrant, vind ik wat een kinderachtige opmerking want ik haal er alles behalve lol uit om hem te verzetten.2 oktober 2009 om 11:32 #513630Dan laat ik deze tour maar gaan, kan volgende week echt niet. Heb dan mn eerste tentamenweek!=)
Jammer maar helaas, dit weekend ga ik echt niet door zo’n storm heen rijden omdat het ”moet”.Vind het een goeie beslissing van André. Natuurlijk zul je wat mensen teleur moeten stellen. Waaronder ikzelf, maar daar is niks aan te doen. Volgende keer beter.
2 oktober 2009 om 13:57 #513798@svennoow
Das nou een volwassen reply
Ik vind het namelijk ook niet leuk maar ergens moet je toch kiezen en regen en harde wind is niks:(Piet30 nam het ook heel sportief op
vond het ook balen maar daarin tegen wel een goede keuze, want het weer hier in het noorden word bar het weekend.En om even verder stand van zaken te houden.
Mofafreak komt zeer waarschijnlijk met een andere duitse vriend deze kant op

Vespa-Avanti komt sowieso met daan en knorro en heeft nog andere kaapers op de kust liggen
Jelle heeft ook aangegeven dit weekend weer graag mee te willen rijden
Histor kan het volgende weekend ook gewoon de full house
Dus ieder nadeel heeft weer z,n voordeel, en we hebben nu tenmiste een nieuwe kans op beter weer
2 oktober 2009 om 14:41 #513799je weet er weer een mooie draai aan te geven andre ik heb nergens gelezen dat de meerderheid voor verzetten was.
en met de kat uit de boom kijken sommige mensen hebben een baan of eigen bedrijf die hebben niet de hele dag de tijd om achter de computer te zitten.we hadden ook het beste er van kunnen maken aan komend weekend.
en het is niet een persoonlijk aanval op jou maar je had het wel beter bespreekbaar kunnen maken.
als je weet hoeveel ik moet doen om thuis de boel te verzetten mag je best even pissig worden dacht ik zo.ook deze mensen hadden er zin in.
2 oktober 2009 om 14:44 #513800Voordeel van de nieuwe geïnteresseerden is dat die mooi aan Andree kunnen betalen, zodat Andree dan vervolgens de ‘afvallers’ hun geld kan terugstorten.
Dat lijkt me wel her eerlijkst omdat anders er mensen die ‘verplicht’ afvallen, gaan betalen voor anderen. Dat kan niet de bedoeling zijn.Dit kan alleen bij voldoende vervanging uiteraard, want wat al geboekt en betaald is, kan je nou eenmaal niet terug vorderen..
Dat kon bij de VCT ook niet…Los daarvan is het jammer zoals het nu loopt, maar goed, dat is niet anders.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...2 oktober 2009 om 15:23 #513801tja wat jij kinderachtig vind is in mijn ogen een terechte opmerking.
gezien deze niet persoonlijk tegen jou gericht is maar het wel zo opvat vind ik iets kinderachtiger.
maar goed ik zie wel of het geld terug komt.2 oktober 2009 om 15:33 #513802Batty :
je weet er weer een mooie draai aan te geven andre ik heb nergens gelezen dat de meerderheid voor verzetten was.
en met de kat uit de boom kijken sommige mensen hebben een baan of eigen bedrijf die hebben niet de hele dag de tijd om achter de computer te zitten.we hadden ook het beste er van kunnen maken aan komend weekend.
en het is niet een persoonlijk aanval op jou maar je had het wel beter bespreekbaar kunnen maken.
als je weet hoeveel ik moet doen om thuis de boel te verzetten mag je best even pissig worden dacht ik zo.ook deze mensen hadden er zin in.
Als ik terug lees zie ik meer roepen tot verzetten of aangeven niet te komen als het weekend min werd dan lui die anders roepen.
En de kat uit de boom kijken is ook niet erg, maar verwijt mij dan ook niet dat bv de texel rit niks werd.En ik heb het bespreekbaar gemaakt om het te willen verzetten, maar was jij er onder andere 1 die daar druk op legde door te zeggen besluit dit dan snel want dan kan ik nog aan het werk dit weekend.
Mede door die reply heb ik gedacht dan moet ik de knoop maar snel doorhakken dan kunnen mensen zich er nog op aanpassen.@tonni
Dat is ook de planning
En los daarvan vind ik het niet jammer hoe het nu loopt, want het word kut weer en ik heb deze rit niet georganiseerd voor een mini meeting, dan hadden we beter in grunn in het scouting gebouw van de meeting kunnen gaan zitten
En een groot aantal die volgende week niet kan heeft daar meer dan vrede mee en vond het ook een wijs besluit gezien het weer.
Dus dat een paar zich er niet in kunnen vinden vind ik eigelijks wel best ben over het punt heen van medeleven of begrip.
(heb ik lang genoeg gedaan en uit eindelijk ben ik daar alleen de dupe van qua stress)Ik ben altijd 1 die probeerd alles het mooist en best te regelen, zo hebben we kostenloos een veegwagen en een wagen die onze slaap spullen brengt en haalt.
Zo ben ik ook 1 die niet te beroerd om evt een blokje of uitlaten uit te lenen als de nood hoog is.
Ik breng altijd de rollerbank mee naar de meeting terwijl het me alleen maar last en geld kost gezien ik dan niet op de brom kan komen en hem later weer moet afhalen.En dat vind ik verder niet erg als het het moraal van de dag maar omhoog gaat
dus geloof mij maar dat ik hier ook geen plezier uithaal.
Tenzij iedereen volgende week ook gewoon had gekund dan had ik met een schoon geweten het meteen verzet.
Maar nu was het kiezen en afwegen, en gezien ik er ook door moet rijden en ik toch wel graag even wil toeren heb ik voor het volgende weekend gekozen.@lennaert-ciao
Gezien ik het organiseer en je roept niet meer te komen omdat je allemaal maar irritant vind lijkt mij dat erg tegen mij gericht.
Zou namelijk weten tegen wie je het anders zou moeten zeggen.
Plus je bij mij met z,on opmerking alleen maar een tegendraadse werking krijgt.Maargoed je geld gaat vast goed komen en anders sowieso een gedeelte
want mocht er al minder nieuwe rijders bij komen dan dat er afvallen zijn dan splitten we het bedrag over de afvallers.
En mocht het al een klein verschil zijn pas ik de rest zelf wel bij zo ben ik dan ook nog wel weer
Ben er de afgelopen 11steden ook een 20 euro bij in geschoten.2 oktober 2009 om 17:07 #513803maakt niet uit wat er geroepen wordt, ik ben er volgende week weer8)
2 oktober 2009 om 19:12 #513805Zullen we kappen met pissen!?
2 oktober 2009 om 19:19 #513806idd. wie gaat er volgende week allemaal mee???????
edit: voor de nieuwe mensen, in de zeehoeve kun je sochtends (zeer uitgebreid) ontbijten voor ongeveer €8
2 oktober 2009 om 22:39 #513808Ik heb de deelnemers lijst even aangepast en op 2rijders na zitten we weer op het oude niveau, dus de niet rijders kunnen zeer waarschijnlijk wel volledig kosteloos gesteld worden
3 oktober 2009 om 13:10 #513797hey together
how many guys will now participate at the tour?to the weather it will be better and better
yesterday they said in the internet saturday aaround 5-10 and sunday 4-12
now they say saturday 8-12 and sunday 6-15 and NO rain 😀3 oktober 2009 om 15:01 #513810MofaFreak87 :
hey together
how many guys will now participate at the tour?to the weather it will be better and better
yesterday they said in the internet saturday aaround 5-10 and sunday 4-12
now they say saturday 8-12 and sunday 6-15 and NO rain 😀It will be 12 it seems at the moment, and yes the weather for next week looks much better!
Cya next week
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.