Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober
- Dit onderwerp bevat 222 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 2 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 oktober 2009 om 17:15 #513775
en anders betaal je het uit je eigen zak terug want dit is echt k………
mijn vrouw heeft haar hele dienst rooster omgegooid om dit weekend zodat ik dit weekend vrij kon zijn ,maar ja het is neit anders.
1 oktober 2009 om 18:19 #513665dit vind ik echt zwaar kut..
zonde van de money.1 oktober 2009 om 18:20 #513776vindt t wel jammer dat het zo snel beslist wordt als mensen nog in conclaaf zitten over de mogelijkheden tot inkorten of verzetten! het immers nog donderdag.
voor as weekend hebben ze op het KNMI de storm verwachting alweer ingetrokken enkel kans op buien. en de zondag ziet er ook alweer een stuk beter uit. als ik verder kijk naar t volgende weekend zie ik alweer dat het wel weer slecht voorspeld is ( ook al is dat nog ver weg! )
daar komt bij dat Lenneart,Batty en piet30 niet kunnen. die andere Duitser weet je ook van niks en kan wie weet ook wel niet( ikzelf misschien óók wel niet ) en dat houdt in dat dan 4 á 5 van de ong 11 betaalde mensen ineens niet meekunnen.
dat vind ik het wel nogal zwaar wegen om het zomaar te verzetten? als er nog gespeculeerd word voor de mogelijkhedenik ga t liefste gewoon Dit weekend en anders moet er denk maar geld retour want de mensen die afvallen kan je haast ook een Hut laten vervallen
Mike1 oktober 2009 om 19:00 #513779Dat hij verzet wordt brengt voor en nadelen met zich mee.
Een van de voordelen voor mij is dat ik nu weer mee kan!:)Daan zat ook wat in de knoop met vervoer, dat is nu ook geregeld, hij kan met mij mee rijden

Knorro gaat ook mee;)Heel mischien kan ik nog een van de Limbo’s regelen, dan zijn er in ieder geval al weer 2 afvallers vervangen;)
speedbuxy, als jij mij even een PM stuurt met hoe en wat dan komt het allemaal goed.
Blijft jammer voor de mensen die door het verzetten niet mee kunnen:(
1 oktober 2009 om 19:16 #513780ik wil niet vervelend zijn verder:con maar donderdag willen de in 3 uur meer regen hebben dan in het hele komende weekend bij elkaar:con
hoe later je het doet, hoe slechter het weer wordt. dus de kans ik groot dat het volgende week weer schijt weer is. en willen we het dan weer verzetten?
1 oktober 2009 om 19:16 #513781Volgende week gaat niet lukken voor mij, verzet de tour dan een paar weken.:(
1 oktober 2009 om 19:18 #513782als het allemaal zo moet gaan heeft het hele organiseren van een toer ook geen zin meer.
het wordt 20 keer verzet en zelfs afgelast ,ik zeg zoek het maar lekker uit.
als het geld maar retour komt net zo eerlijk.
volgende keer moet het maar door een standvastig persoon geregeld worden ongeacht het weersvoorspelen.
dan zie je maar wie er wel komt of niet dat is ieder zijn eigen keuze nu wordt het op het laatste moment voor je beslist.1 oktober 2009 om 19:29 #513783Ik ben het er helemaal mee eens. de weersvooruitzichten veranderen nog steeds ach en een beetje regen kan ook geen kwaad, immers iedereen heb vast wel een regenpakkie.
En zelf als het al flink regent, dan zijn er nog zoveel anderes opties, bv een minimeeting, zoals Tonni aangaf of gewoon lekker samen met zijn allen schuilen en elkaars brommers bewonderen en zo is er vast meer.
Tuurlijk wil iedereen mooi weer, maar de echte tourders gaan er dwars door!!!!!!! En zoals ik al eerder las, wanneer mensen gewoon blijven komen, zullen meer mensen overwegen te komen en kun je er alsnog iets erg leuks van maken.
Desnoods gewoon een stemming doen, en dan niet van Bierdrinken, doorgaan of verzetten maar gewoon eens duidelijk hebben wie er wel allemaal wil van het weekend en gewoon wel die regen trotseert!
Iedereen heb zijn rooster er op aangepast, zijn ouders gevraagd voor vervoer . een deps blok eronder weg gehaald en er een dr 70 ondergezet etc ( Dat was ik:P) of iets dergelijks , werkroosters over de kop gehaald en dan tot overmaat van ramp word het een weekje verschoven, ik zeg:”
GEWOON RIJDEN DIE TOUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”
dat was het:Phahahha
Ik hoop Speedbuxy dat je nog van gedachten verandert
1 oktober 2009 om 19:48 #513785Batty :
?????? 6 uur rijden vanuit het vroomse aalsmeer 😕en volgens mij ben je nu tog al je geld kwijt het al wel een beetje laat om te anuleren
1. Heen
2. Terug
3. Heen
4. TerugOf denk je dat m’n vader achterop bij mij mee rijdt? 😛
Batty :
volgende keer moet het maar door een standvastig persoon geregeld worden ongeacht het weersvoorspelen.
dan zie je maar wie er wel komt of niet dat is ieder zijn eigen keuze nu wordt het op het laatste moment voor je beslist.Andre heeft het de vorige keer prima georganiseerd.
Ook deze keer heeft hij niks fout gedaan, in het texeltopic wilde iedereen een andere datum, dus dan krijg je wat gelul.
Dat je de hele planning omver hebt moeten gooien is hier niet anders, ik heb ook vervanging voor m’n zaterdagbaan moeten regelen.
Maar ik laat m’n pa niet 6 uur rijden voor wat bier, en ik rijd liever in de kou dan in de storm.
Don’t blame speedbuxy voor het weer.1 oktober 2009 om 20:27 #513786welke storm alleen wat kans op neerslag en ik geef speedbuxy ook niet de schuld voor het weer alleen voor het gelul om voor het omgooien van het weekend.
en dat jij je krantenwijk niet kan lopen daar heb ik het helemaal niet over je weet dat het bij mij thuis iets anders loopt dan bij de meeste toer rijders.
ik heb een gezin en een vrouw die wisselende diensten draait dus dat valt niet even zo maar om te plannen.
maar we gaan nu alleen maar met modder zitten gooien en daar heb ik geen zin in.
de goeden moeten altijd onder de kwade lijden, zo als ik het zie zijn er meerdere die wel wouden rijden.
of het nu een lange of in ingekorte toer zou zijn geweest.
maar nu ga ik stoppen met azijn pissen.
ik wens iedereen volgende week een plezierige rit1 oktober 2009 om 21:14 #513787Het overleg verloopt helaas dramatisch bij dit soort ‘evenementen’..
Het had allang duidelijk moeten zijn wat er gedaan moest worden.
Er is deze week meerdere keren naar geïnformeerd, maar duidelijk was het nog niet.
Het vreemde is dat nu de datum zomaar verzet is, iedereen ineens wel heel duidelijk de voorkeur heeft voor DIT weekeinde.
(voor een aantal was dat al duidelijk maar voor een paar anderen was het nog steeds onbekend)Probleem is meestal dat de meerderheid van alles wil maar als het zover is om je zegje te doen en/of snel een beslissing te nemen (en daar dan ook achter te staan) dan zijn er een hoop die niks laten horen..
Als je dan op de gok maar een beslissing neemt kan dat wel eens de verkeerde zijn…
Ik zeg ook, gewoon dit weekend aanhouden!! (als dat nog kan tenminste..)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...1 oktober 2009 om 21:16 #513788ik laat het denk zelf zitten dit vind ik iritant worden.
1 oktober 2009 om 22:43 #513790Tonni :
Het vreemde is dat nu de datum zomaar verzet is, iedereen ineens wel heel duidelijk de voorkeur heeft voor DIT weekeinde.Ja dat valt mij ook op:con
En mij niet standvastig noemen.
Ik ben 1 die zich aanmeld betaald en komt bij ander mans ritten
en niet roept van nou weet het nog niet, of moet nog even zien, dit zijn redenen waarom de texel rit niks werd, want ik kan niet een boeking bespreken zonder deelnemers aantal.Ook deze 11steden toer heb ik op de gok maar hutten gehuurd, in de hoop dat het wat zou motiveren en dat heeft gelukkig gewerkt, maar als ik daar ook op zekerheid had gaan zitten wachten had het nu nog niks geweest.
Dus kom mij niet blamen omdat de meesten hier de kat tot het eind uit de boom kijken.Maargoed ik kan hem zo weer terug verzetten, maar gezien het gezeik van een paar personen komt die vespa-avanti waarschijnlijk wel kan opvullen en schadeloos kan stellen heb ik eigenlijks zoiets van ik laat hem mooi staan.
Want ik pis monenteel even azijn!1 oktober 2009 om 23:39 #513791uhm wat doen we nou?
Mike2 oktober 2009 om 00:14 #513792Nou mede door jou reply dat je bij slecht weer wel wat anders ging doen heb ik hem verzet naar volgend weekend.
En gezien de plaatselijke omroep voor friesland(die gerunt word door piet paulusma)zegt dat het slechte weer boven noord nederland komt te hangen, met zaterdag stomachtig aan de kust(presies waar wij zouden moeten rijden)blijf ik bij m,n besluit.
En gezien de meesten die niet kunnen ook erg onsportief tot haast persoonlijk het kwalijk nemen overkomen motiveerd mij dat ook niet echt om hem nog terug te gaan zetten.
Edit:
@tonni
Ik blijf nu bij m,n besluit het word gewoon volgend weekend.
Want het eigelijks is het alleen sneu voor piet.Want leanaert-ciao roept het te laten zitten die vind het irritant allemaal.
Mike riep bij slecht weer het weekend wat anders te gaan doen, nou het word slecht weer.
Svennoow riep ook verzetten maar kan dit geplande weekend niet.
Maar de zeehoeve gaat na half oktober in de winterstop dus het de 10&11 is het laaste weekend van verhuur.En batty valt mij alleen maar persoonlijk aan, terwijl ik ook alleen maar vaar op wat anderen hier roepen en aangeven.
En er waren meer voor het verzetten dan hem te rijden. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.