Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2008
- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 5 maanden geleden door Tonni.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 oktober 2008 om 22:10 #505052
naja van de topic starter hoor ik nu al niet veel meer…:con dus of het organiseren nog wat word is al helemaal de vraagt klonk meer als een idee van hem uit.
ik weet niet wie die organisatie op zich gaat nemen maar ik ben rond die tijd druk bezig met VCT-2009 . dus dat lijkt me geen goed idee.
en ze moeten ook niet te dicht bij elkaar gaan vallen. want dan denk ik dat er teveel animo naar dit of naar ze VCT2009 gaat. en dat lijkt me ook niet eerlijk of leuk;) aangezien er ene hoop tijd en geregel in het organiseren van suks zit! een beetje spreiden is wel zo leuk en beter denk.ik wil VCT2009 gewoon weer eerste weekend Juni gaan houden. 5,6,7 Juni
als je deze toer nou ergens in Begin Julie Plant, houden we de Gumball op begin augustus uiteraard naar Grunn en kan er weer in het naarjaar een ander toertje gehouden worden;)
dan is het naar mijn mening mooi verdeelt
Mike20 oktober 2008 om 23:21 #505056Ja ik had de topic starter er ook over gepmd vlak naar plaatsing van dit idee dat ik graag wou helpen met de organisatie ervan, gezien het idee bij mij ook al langere tijd in gedachte speelde.
En daar heeft ie nog op geantwoord met msn en tel, maar de pm die ik daarop terug antwoorde is sinds vandaag nog niet gelezen.Dus hij is zeer weinig tot niet online hier en das voor een organisator niet echt handig.
Maar hij gaf ook aan totaal niet te weten hoe of wat te doen dus ik wou het idee maar overnemen.
En was er zelfs al mee bezig geweest qua route:)
Deze volgende plaatsen gaan allemaal gepasseerd worden tijdens de rit.(Start)
Leeuwarden
Lekkum
Miedum
Giekerk
Roodkerk
Dantumadeel
Damwoude
Dokkum
(pauze centrum van dokkum)
Raard
Reitsum
Genum
Jislum
Tergracht
Bartlehiem
Hijum
Oudebildtzijl
(pauze bij de dijk kan je de zee zien en zit ook een eetcafetje)
Sexbierum
Franeker
Herbaijum
Midlum
Harlingen
(overnachting in harlingen)
Kimswert
Arum
Grauwe kat
Hichtum
Bolswart
Ex morra
Allingswier
Ferwoude
Workum
(pauze langs een groot meer/plas)
Hindelopen
Stavoren
Warns
Hemelum
Kolderwolde
Oudega
Harich
Balk
(pauze aan de rand van een groot heide achtig natuur gebied)
Sloten
Tjerkgaast
Hommerts
Jutrijp
ijlst
Sneek
(pauze ergens in de binnenstad van sneek)
Offingawier
Tersoal
Popingawier
Reard
Roodahuizen
Wijtgaard
Goutum
Leeuwarden
(finisch)
De hele rit vind bijna helemaal plaats over boerenland weggetjes zit maar hoogstens 5km langs de B-weg in.
Verder zitten er nog 2 leuke stukjes over de dijk in, en ook de langste straat van nl zit in de rit verwerkt:)
Moet hem nog proefrijden of alles ook haalbaar is in realiteit want heb het nou met google maps gedaan.
Maar wil zowiezo zo min mogelijk langs de B-weg rijden want das saai en niets zeggend.
Ook gaan we bij de meeste plaatsen even dwars door het hart van het centrum(pje)zodat er nog wat van bekeken en waargenomen kan worden.Ik weet nog niet echt een datum en camping enzo maar dat komt tzt er wel bij te staan dmv updates.
Maar wou dus even laten weten dat de rit dus niet dood is en dat ik met 99,9% zekerheid zeg dat ie er komt dus dan kunnen de liefhebbers voorvast al ernaar uit gaan kijken;)20 oktober 2008 om 23:28 #505057
Goed bezig! Nu nog proberen om de spirit voor meerdere toerritten omhoog te krijgen! (vooral bij de mensen die tot nu toe nog niet zijn meegeweest..)I came, I saw, and I forgot what I was doing...21 oktober 2008 om 08:16 #505064leuk ik heb er nu al zin in, ik hoop dat het op een lekkere datum gaat vallen(ergens eind april/begin mei of begin juli)
21 oktober 2008 om 10:15 #505078inderdaad, klink erg goed!:D
maar moet niet te dicht vallen met de VCT denk ik, dus april mei lijkt mij t beste
Mike21 oktober 2008 om 10:57 #505085Leuk idee, zeer waarschijnlijk doe ik ook mee
21 oktober 2008 om 11:14 #505086ik rijd um cker wel mee:D
22 oktober 2008 om 11:07 #505116Ik was van plan hem in het voorjaar te houden, maar gezien er nou al een rit die later in het jaar gehouden word vol op de voorpagina staat houd ik hem denk ik maar helemaal niet meer of later in het jaar.
Want gezien ik geen admin fuctie heb(wat ik btw nog steeds nergens op vind slaan)kan ik hem niet groots aankondingen op de hoofdpagina en zal het nu dus waarschijnlijk een onder geschoven kindje worden ivm met de vct 2009.Terwijl het voor mij net zoveel werk is, misshien nog wel meer omdat ik het waarschijnlijk voor het grootste gedeelte alleen moet doen.
En daar heb ik geen zin in als een andere rit toch alle credit krijgt vanwege een veel grotere aankondiging.
Plus het ook raar is om een rit groots aan te kondingen die later in het jaar plaats vind dan een andere rit/toer.
Dit demotiveerd mij erg om er nog tijd en energy in te steken, het komt nu namelijk over als of er toch maar 1 rit bestaat hier op de site.22 oktober 2008 om 13:38 #505118Ik denk dat deze rit perfect is voor in het voorjaar! Het is alleen altijd gokwerk met het weer rond april..
Persoonlijk vind ik ook dat de VCT al wel erg vroeg op de voorpagina staat hoor.Credits krijgen heeft verder niet zoveel te maken met de aankondiging. Die krijg je door de boel goed te regelen en er een mooie toer van te maken.
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.