Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Als mensen realisties zijn dan gaan ze voor de 100 a 150 max.
      Das namelijk gewoon het gezelligst en het veiligst met evt oog op pech.
      Want als je meer rijd hoe doe je het dan met rook eet en drink pauzes bv?
      Daar wil ik er minmaal 3 van op een rit hebben anders is het sowieso een straf en dat hebben er vast meer.
      Plus dat dat ook de momenten zijn om even te meeten en te evalueren.

sieger
      Bijdrager

leuk id als het door gaat kunnen jullie op
        Mij rekenen lijkt me een superleuke rit

Mike
        Bijdrager

ik vindt de pol eerlijk gezegd een beetje overdreven.

de zuiderzeetoer was de eerste toer die georganiseerd werd voor deze site die zoveel mensen trok. dus we hebben ervan geleed dat 200 km op een dag wel te doen is maar dat het dan erg krap is qua tijd.

als ik kijk naar de Gumball inderdaad is 200 km MAKKELIJK te doen maar dat komt doordat de groep kleiner is.

het spreekt mij dus meer dan voor zich dat de dag limiet op de 150 km moet liggen. dat is net het voldoende beetje voor meer tijd en houd er ook nog een beetje avontuur aan. dat is namelijk wel altijd mijn visie geweest tijdens de organisatie. avontuurlijk.

en ik wil de toer wel over 2 dagen houden omdat het gezellig is om met ze alle een avond lekker te kletsen en te keeten.
          daar zal ik van 2009 dus ook niet vanaf wijken. en zal dus ook gewoon simpelweg rond de 300 km worden verspreid over 2 dagen!;)

ik zie dus liever een poll over WAAR gaan we deze toer rijden.

mijn idee was een route over midden Nederland ( Utrechtse heuvel rug ) en de Veluwe.
          daar kunnen we een leuk rondje maken.

2 goede argumenten daarvoor vind:

– relatief centraal gelegen in ons land en dus voor iedereen eerlijk.

– het betreft 2 hele mooie stukken om te toeren!

Mike

Michel
          Bijdrager

Tonni, die Avatar van jouw is behoorlijk storend 😛 Tenminste voor mij dan. Hij trekt mijn ogen elke keer naar de linkerkant 😛

Het lijkt mij wel leuk maar er is weer veel discussie met hoe lang mag de rit duren. Ik ben wel in voor een lange rit maar kilometers maken zit in mijn bloed 😉 Ik kan best begrijpen dat er mensen problemen mee hebben. Maar een elfstedentocht is een elfstedentocht en geen achtstedentocht.

Ik ben benieuwd in hoe verre dit doorgaat maar ik ben er dan zowiezo bij.

hansieb
            Moderator

Daarvoor hoeft geen poll te komen, dat kan je beter doen onder de mensen die echt mee willen met de ZZT 09 / vespa tour 09.

De poll reageert iedereen gewoon op en geeft een minder objectief beeld.

Mike
              Bijdrager

ik open binnen kort wel een topic.

Mike

Tonni
                Moderator

De poll is ook gewoon maar een poll. Is gewoon om eens te kijken wat men gemiddeld vind, voor de fun.
                  Dat een toerdag met een grote groep zo rond de 150/175 km per dag max moet zitten was al wel duidelijk.

De toer mag van mij gewoon weer de ZZT zijn of iets anders zolang het maar goed te regelen en te rijden is. Centraal gelegen is ook het beste.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
                  Moderator

Zo ik heb even dit topic doorgelezen en het lijkt mij ook heel leuk om de 11 steden tocht in 2 dagen te doen, maar sowieso komt er ook nog een fatsoenlijke vespa toer 2009(daar zorgen Mike en ik wel voor).

Als er mensen zijn die de 11 stedentocht willen organiseren… wil ik hem zeker wel meerijden.

Mike
                    Bijdrager

geldt ook voor mij

Mike

Crullie
                      Donateur

Ik hoop dat dit dan beter georganiseerd word dan de Midden Nederland Meeting, kreeg gister een Pm dat het over 2 weken doorgaat, veel te laat vind ik, had graag mee gewild maar omdat ik er niet op kon bouwen of het door ging of niet heb ik inmiddels al een andere afspraak.

Dus heren organisatoren graag de datum ruim van te voren bekent maken A.U.B.:thumb

TICKLING BARN

Jelle
                        Moderator

hey maar crullie die andere afspraak kan toch nooit zo leuk zijn als een tripje met de vespa broeders… 😉
                          gewoon cancellen en lekker met tonni mee naar die midden NL meeting zeg ik.

Crullie
                          Donateur

@ Jelle, Afspraak = afspraak, ga die zondag helpen een V8 van een Pontiac Firebird op te bouwen met een holy crane happer erop(veel nieuwe onderdelen), vind ik ook heel mooi om te doen een V8 Big blok weer laten gorgelen.

Stel alvast voor om deze tour “Vespa Elfstadentocht” in het voorjaar te houden, de ZZT zal wel weer in de zomer zijn en de Gumball weer in het najaar voor de Gronigen Meeting dus dan hebben we in ieders geval 3 Tourtjes verdeelt over het jaar.

TICKLING BARN

Batty
                            Donateur

hallo jongens als de elfstede rit wordt gereden ga ik ook zeker mee .
                              ik heb de elfstedetour vroeger wel eens gereden op de fiets in 1 dag dat is wel een pleuris end.
                              200 km wil ik best doen op 1 dag maar dan niet meer als met 10 brommers,met meer is het anders niet te doen.
                              op de zzt08 kosten de pech gevalen gewoon te veel tijd en dan is 100km al een hele prestatie.
                              een min punt van de zzt was dat je in de avond als strond aan kwam en eten op de stoep van de straat zat te eten.
                              ik ben dan wel meschien 1 van de oudere onder ons maar brommeren moet wel leuk blijven dus iets relaxter is ook wel lekker.
                              lekker een stukje rijden , hapje eten gezelig onder weg een terasje pakken(bierje) dan kunnen de sleutel veslaafde onder ons nog lekker knutselen(een vario vervangen bevoorbeeld Tonni) dan heb je meschien wat minder kans op wat uitvallers.
                              want zo veel km vergt toch best wel veel van sommige vespa,s.
                              maar ja dit is maar mijn mening,het maakt mij toch niet zo veel uit wat er beslist wordt ik rij toch wel mee.
                              en na 150km voel je je reet toch niet meer

jordy
                              Bijdrager

jammer dat het zo ver weg is anders had ik meegedaan
                                is best ver weg voor alle limburgse members;)

noellke
                                Bijdrager

als ik met een paar vriende ga toeren rijden wij zo’n 70-100 km op ong 3-4 uurtjes en dan hebbe ook nog s’middags gegeten en tussendoor paar keer gestopt om ff te roke, drinke, eten ed. dus mijn voorkeur 150km op een dag zou echt meer dan genoeg zijn. dan kun je lekker relax rijden hoeft niet te haasten ed. en tijd genoeg 😉

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.