Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 steden Toer 13/14 September
- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 6 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 september 2014 om 15:00 #526595
MarcoS :
Dit vind ik dan ook wel apart inderdaad, ik rij weliswaar nooit tourtjes, maar vind/vond de verslagen, foto’s en filmpjes erg leuk.
Vind het geen leuke aanvulling…Ben ik het helemaal mee eens.
Dit moedigt, net zoals speedbuxy zegt, ook niet aan tot het aansluiten bij deze toertjes.21 september 2014 om 15:10 #526594Hoezo gelijk maar aannemen dat de foto’s op de whatsapp terecht komen?
Beetje snel conclusies trekken zo. :!46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel21 september 2014 om 18:20 #526593Herr FlicK :
Beetje snel conclusies trekken zo. :!Omdat dit normaal zo werkt met whatsapp.
Dat Billy toevallig zoveel respect heeft om ermee te wachten is meer uniek te noemen
En tijdens de toer werd meerdere keren aangehaald hoeveel sneller dat werkt ivm uploaden naar de site enzo.
Dus niks snel conclusie trekken.edit flick: je doet dus alsnog een aanname. lees je post terug. ik ga verder ook niet meer in discussie.
Edit buxy: Gaap zzzzz
21 september 2014 om 19:19 #526587Ik zie ook graag wat meer foto’s hier en natuurlijk filmpjes, maar ik denk niet dat je een wapp groep als alleen een bedreiging moet zien om niet foto’s en filmpjes hier op het forum te plaatsen. De meeste berichten in de bewuste wapp-groep zijn eigenlijk onzin en ik lees ze vaak al niet eens allemaal meer. Ik ben ook maar een paar foto’s tegen gekomen van de 11 steden toer, maar dit waren nou net juist foto’s die je ook niet openbaar wilt hebben staan op het net.
Het ligt dus aan de user zelf wat hij of zij met beeldmateriaal doet en natuurlijk ziet een ieder graag een leuk verslagje terug hier op VC. Zo ben ikzelf ook 100% anti Facebook, Twitter etc. Maar zijn er nou eenmaal meerdere “social”media (ja, ze noemen het social) en word een forum als de onze helaas als ouderwets gezien. Ik vind bijvoorbeeld het pm verkeer wat rond gaat ook vaak overdreven. Zo heb ik ook vaak genoeg users juist geadviseerd een bepaalde vraag op het forum openbaar te stellen en niet alleen via pm naar mij. Zodat een andere persoon hier ook nog wat aan heeft en er ook meerdere antwoorden kunnen volgen.
22 september 2014 om 13:12 #527872Zo, ff mijn foto’s plaatsen dacht ik…
Maar wat een ophef over whatsapp zeg, waar overigens zoals Maarten aangaf maar een paar foto’s geplaatst zijn die niet op het forum hoeven.
Maargoed, bij deze mijn verslag:Het begon voor Jordy en mij al wat eerder, aangezien wij vrijdag al in Groningen waren, en niet het hele pokkeeind terug naar het zuiden wilde rijden om zaterdags weer in Leeuwarden aan de start te verschijnen, moest er een slaapplek komen.
Men neme dus een tent van de Action:
En een maisveld:

En zo is je slaapplaats rond

Ochtendkoppen:
En dan terug naar de auto:

Hierna kon de tour beginnen!
Was de beste 11 steden tot nu toe voor mij gevoel, alle steden zijn zonder pech en zonder te hoeven haasten makkelijk gehaald

Andree heeft zijn nieuwe brommer nog even uitgekozen:

Deze houding vraagt natuurlijk wel om een heel ander tankgedrag:lol

Het stappen was ook erg gezellig

Ik kijk uit naar een geslaagde tour, hoop alleen wel op wat nieuwe gezichten.
Mensen ben niet bang en probeer het gewoon eens, het zal niet tegenvallen;)22 september 2014 om 14:36 #527483VespaAvanti :
Mensen ben niet bang en probeer het gewoon eens, het zal niet tegenvallen;)Das een mooie afsluiter
22 september 2014 om 16:44 #527904Kijk, dat bedoelde ik. Ziet er weer erg geslaagd uit inderdaad

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.