:: 100mm schijven lopen aan
-
Hey ik heb weer een probleem 😛 maarja daar is dit forum ook voor 😀
Mijn 100mm schijven lopen aan. Nouja eigenlijk alleen de achterste… Ik heb het frame daar al iets omhoog en naar beneden gebogen (want ook ten kosten ging van me ”mooie” lak) maar dat hielp niet ! En nu krijg ik mijn v-snaar er ook niet tussen omdat er simpel weg gewoon niet genoeg ruimte is ! komt dit omdat ik een Oldtimer frame heb ?
Heeft iemand ooit het zelfde meegemaakt ?
en zou het probleem opgelost zijn als ik een 90mm koppeling monteer ? (die moet ik dan weer kopen of ruilen tegen mijn 100mm. Kan eigenlijk wel een 90mm koppeling gebruiken aangezien ik ook al met 1:13 rij.) Want het scheelt echt maar iets van 1mm aan de onderkant want alleen daar loop hij aan… OF zal het wel in slijten ?
groet
TonniModerator
Het zal uiteindelijk wel inslijten maar of je dat wilt? Je lagers krijgen ook op hun donder..
Het klopt dat een 100mm bij oudere frames vaak niet goed past. Uitbuigen van het frame of inderdaad naar 90mm schijven gaan..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
en waar kan ik die 90mm schijven vinden want bij JMPB hebben ze alleen die voor de ”voorzijde” maar niet nog die andere… iemand 2 schijven voor mij in de aanbieding ? 😀
TonniModerator
Enige mogelijkheid om momenteel aan nieuwe 90mm te komen, is zo’n imitatie koppeling kopen..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.