Vespa-Ciao.NL
:: TK: 100CC Simo 3P blokje

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: 100CC Simo 3P blokje

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rick
    Topic starter

20230707_17120920230707_171150Hallo allemaal,

Bij deze bied mijn 100cc simonini 3p blokje te koop aan, compleet met standaard ontsteking, 21MM carb, 100cc thunder uitlaat. Heb er zelf 3x mee gereden maar heb ondertussen een 4p blokje gekocht vandaar dat de 3p weer weg gaat!
      Enige wat je moet doen is een nieuwe voetpakking er tussen fabriceren en je kunt gaan rijden.

AvManen
      Bijdrager

Wat is de vraagprijs?

Rick
        Topic starter

Dit weekend ophalen voor 650,- :mrgreen:

mean-machine
          Bijdrager

Hallo allemaal, Bij deze bied mijn 100cc simonini 3p blokje te koop aan
            Enige wat je moet doen is een nieuwe voetpakking er tussen fabriceren en je kunt gaan rijden.
            ———————————————————————————————————————–
            ‘Het enige……………..’ Tsja dan haak ik al af.
            Op motorforum wordt dit vaak gemeld over te verkopen super-motoren.<niet dus>
            Loopt geweldig, maar alleen nog effe………………?
            Deze opmerking betekent eigenlijk dat je als mogelijke koper heel snel moet wegwezen.

Als het dan zo simpel is, waarom kan de verkoper het dan niet zelf effe doen.
            Dan kan de mogelijke koper iig beginnen met een goed-lopend blok.

Beter is om te melden: Loopt super, kan zo in het frame worden geplaatst.

1

Rick
            Topic starter

Oké, zo zou ik het persoonlijk niet direct opvatten. De reden dat ik het zelf niet doe is dat het lastig is om een passende pakking te vinden die al gesneden is. En zelf één snijden vergt wat tijd, goed scherp chirurgisch mesje die ik niet heb en heb momenteel ook geen pons apparaatje. En de tweede reden is dat ik een ander blokje heb gekocht en daar mijn tijd en aandacht aan besteed :mrgreen:

Janny
              Bijdrager

Hallo, kan ik deze motor kopen? met verzending naar Duitsland?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.