Vespa-Ciao.NL
:: 1 euro voor een jaar

Home Forums Algemeen Uitleg & regels 1 euro voor een jaar

8 berichten aan het bekijken - 61 tot 68 (van in totaal 68)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ge64
    Bijdrager

Ik zou het wel doen, maar dan zou ik er wel echt wat voor terug willen, een fototje of 2 is niet zo boeiend maar zoiets als je voertuigen kunnen showen zoals bij brommerforum.nl zou wel vet zijn. En dan bvb voor niet-betalende leden de beperking dat je plaatjes extern staan en kleiner zijn dan de hi-res pics van betalende leden die hier gehost mogen worden…

Ofzo

PoliniCitta
      Bijdrager

ik ben het met ge64 eens… ik kan wel een euro’tje missen…

J3sp3R
        Bijdrager

Nou nee, imageshack en mijnalbum zijn d’r nog.. Neu, ik ga niet dokken.

reiniero
          Bijdrager

hoe bedoel je mijnalbun is er ook nog…??

henny

meer bedrijven zoeken die willen sponseren.

LeMoN
              Bijdrager

Jezus christus dis een topic van dik een jaar oud! let even op wat de laatste post datum is in plaats van dat je oude/dode topics omhoog schopt! En wat jaspur bedoeld is dat hij zijn foto’s ook op andere plekken kwijt kan dan hier op de site, maar goed deze topic is al eeuwen oud dus kan beter een slotje op o.i.d.

niekst3r
                Bijdrager

mij maakt het niet uit of ik die euro wel of niet moet betalen
                  deze site heeft mij al vaak genoeg geholpen dus

speedbuxy
                  Bijdrager

Leuk voor het compliment maar misshien is een topic inlezen misshien ook niet verkeerd om te doen.
                    Want zelfs de laaste reply in de topic gaat er al over dat je niet zinloos een oud topic omhoog moet kicken.
                    En wat doe jij;)

8 berichten aan het bekijken - 61 tot 68 (van in totaal 68)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.