Home › Forums › Algemeen › Uitleg & regels › 1 euro voor een jaar
- Dit onderwerp bevat 67 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 11 maanden geleden door LeMoN.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 april 2005 om 15:28 #21915
Vespaflappie :
Niemand verplicht je toch?daarom schreef ik er ook achter: no hard feelings,
hij vroeg toch om mijn mening? nou die heb ik gegeven…29 april 2005 om 20:28 #21916Ok jongens, het gaat door.
Ik hoop dat niemand zich beroofd voelt ofzo, het is gewoon voor de site. veel geld zal ik niet over houden.
ik ga er meer MB van kopen (meer fotos waarschijnlijk) een .nl adres en bij een andere host.
Het geld wat ik overhou (wat niet zal gebeuren denk ik hoor) ga ik iets voor verloten. iets voor de vespa kopen en dat verloten.
maar dit moet ik nog zien.als je niet wilt betalen maakt het me helemaal niks uit! het is gewoon puur als je denkt van, nou ik kan wel een euro missen en dat we een .nl adres krijgen met meer fotos.
ook krijgen de mensen die betalen een andere naam bij t forum (in plaats van Gebruikers, Betalers ofzo) je kunt dan gewoon 1 of 2 fotos meer erbij zetten ofzo.
Ik stuur nog even een mass email naar iedereen toe.
Dus nogmaals je HOEFT egt niet te betalen hoor, we blijven je net zo goed helpen als een normale.
Het adres.
Thomas Bierling
Tormentilstraat 74 (T O R M E N T I L S T R A A T)
9731 DN Groningende goedkoopste postzegel is nodig, want een euro is maar 7 gram.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 mei 2005 om 15:25 #21926hey
doe jullie brieven wel beplakt met ducktape ofzoiets.
want de 1ste euro is al opengemaakt bij de ptt en is eruit gejat :Segt zielige mensjes.
dus plak hem even dicht ofzo.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 mei 2005 om 16:17 #21927ja en je kan hem het beste op een kartonnetje plakken, dat zei mn vriendin die werkt bij de post en zegt dat muntgeld soms door de envelop scheurt omdat er nogal mee wordt gesmeten gerost en gedaan enzo
9 mei 2005 om 16:44 #21928iemand jatte onze euro uit de envaloppe?
miss moet je overgaan op internetbankieren flick
6 oktober 2005 om 21:51 #21938contributie komt eraan hoor 😉
i,m inn
🙂6 oktober 2005 om 23:09 #21939Je kunt het beter via micropayments regelen.
http://www.mobilemoney.nl/index.asp?page=payments
Dan hoef je alleen ff te bellen en jij krijgt €1,00 op je account erbij geschreven. Het kost voor ons dus €1,30 maar dat kost het met de post ook.
Dit is ook veiliger en je geen gezeik met “ja mn euro is niet aangekomen”.
toch?
8 oktober 2005 om 08:38 #21940ja doe zoiets dan doen mensen het ook veel sneller
29 november 2005 om 16:41 #21943kan je nu ook nog betalen :D?
beetje laat maar…30 november 2005 om 01:06 #21944Zet even je rekeningnummer erbij,is minder moeite als envelop op de bus doen en ook veiliger.
18 maart 2006 om 13:05 #21980Ik lees het nu pas maar ik vind dit echt GRAPPIG !!!
Je wilt zelf een site runnen maar kosten van de host wil je niet volledig zelf betalen, wat een mannetje!
18 maart 2006 om 13:32 #21981dit is een heel oud topic ? en wat the fuck lul jij met wat een mannetje???
Veel mensen hebben geld gestuurd en ongeveer 30 euro opgebracht, hier heb ik de host mee betaalt!
ik voel me nu egt beledigd jonge, nog 1 keer zoiets dom en ik fuck je off van de site.dit is trouwens geheel normaal dat sommige mensen een beetje geld doneren, het is cker niet verplicht maar je ziet t wel es vaker op wat sites. en heb veel leuke brieven gehad en ook minder leuke (waar het geld uit de brief is gejat door de tpg..)
sommige hebben zelfs 2 euro erin gedaan.
je moet egt eens ff normaal doen!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 maart 2006 om 13:33 #21982Michiel :
Ik lees het nu pas maar ik vind dit echt GRAPPIG !!!Je wilt zelf een site runnen maar kosten van de host wil je niet volledig zelf betalen, wat een mannetje!
tjah, het is maar zo of jij er een euro voor over hebt…
as het aan mij lag zou je er meer voor kunnen vragen…
maar jah, die euro is er dan voor om de site te verbeteren omdat de host (herr flick) hier alles zelf moet betalen uiteraad, jij maakt gebruik van deze site en jij krijgt hier nog wel wat hulp met wat dingen, je kan hier goedkoper onderdelen tweedehands kopen en noem het maar op…
edit: zoals flick het zelf zegt, ik had het zo ook niet gezegt, als jij geen euro wil doneren voor welk reden dan ook, dan moet jij niet reageren in dit topic (vooral niet negatief)…
18 maart 2006 om 13:35 #21983Herr FlicK :
dit is een heel oud topic ? en wat the fuck lul jij met wat een mannetje???Veel mensen hebben geld gestuurd en ongeveer 30 euro opgebracht, hier heb ik de host mee betaalt!
ik voel me nu egt beledigd jonge, nog 1 keer zoiets dom en ik fuck je off van de site.dit is trouwens geheel normaal dat sommige mensen een beetje geld doneren, het is cker niet verplicht maar je ziet t wel es vaker op wat sites. en heb veel leuke brieven gehad en ook minder leuke (waar het geld uit de brief is gejat door de tpg..)
sommige hebben zelfs 2 euro erin gedaan.
je moet egt eens ff normaal doen!
hehe maak je nie druk over die gast…
want hij SUCKED BALLS!! namelijk 😉
dusjah kan hij niks aan doen dat hij gehandicapt is en polio heeft en de hele dag met zijn hand in zijn kont rondloopt… :O
18 maart 2006 om 14:10 #21984bij deze…
geen posts meer over deze discussie en wat Michiel heeft gezegt
als iemand een euro wil doneren zit je in dit topic goed, als je GEEN euro wil doneren zou je het beste geen negatieve dingen zeggen, voor comments wat het verbeteren van de site betreft is er ook een topic…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.