Vespa-Ciao.NL
:: 1 euro voor een jaar

Home Forums Algemeen Uitleg & regels 1 euro voor een jaar

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ciaofrank
    Bijdrager

Vespaflappie :
      Niemand verplicht je toch?

daarom schreef ik er ook achter: no hard feelings,
      hij vroeg toch om mijn mening? nou die heb ik gegeven…

Herr Flick
      Topic starter

Ok jongens, het gaat door.

Ik hoop dat niemand zich beroofd voelt ofzo, het is gewoon voor de site. veel geld zal ik niet over houden.
        ik ga er meer MB van kopen (meer fotos waarschijnlijk) een .nl adres en bij een andere host.
        Het geld wat ik overhou (wat niet zal gebeuren denk ik hoor) ga ik iets voor verloten. iets voor de vespa kopen en dat verloten.
        maar dit moet ik nog zien.

als je niet wilt betalen maakt het me helemaal niks uit! het is gewoon puur als je denkt van, nou ik kan wel een euro missen en dat we een .nl adres krijgen met meer fotos.

ook krijgen de mensen die betalen een andere naam bij t forum (in plaats van Gebruikers, Betalers ofzo) je kunt dan gewoon 1 of 2 fotos meer erbij zetten ofzo.

Ik stuur nog even een mass email naar iedereen toe.

Dus nogmaals je HOEFT egt niet te betalen hoor, we blijven je net zo goed helpen als een normale.

Het adres.

Thomas Bierling
        Tormentilstraat 74 (T O R M E N T I L S T R A A T)
        9731 DN Groningen

de goedkoopste postzegel is nodig, want een euro is maar 7 gram.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Herr Flick
        Topic starter

hey

doe jullie brieven wel beplakt met ducktape ofzoiets.
          want de 1ste euro is al opengemaakt bij de ptt en is eruit gejat :S

egt zielige mensjes.
          dus plak hem even dicht ofzo.

Gele Racefrikandel

Piraat
          Bijdrager

ja en je kan hem het beste op een kartonnetje plakken, dat zei mn vriendin die werkt bij de post en zegt dat muntgeld soms door de envelop scheurt omdat er nogal mee wordt gesmeten gerost en gedaan enzo

Ties
            Bijdrager

iemand jatte onze euro uit de envaloppe?

miss moet je overgaan op internetbankieren flick

dombo
              Bijdrager

contributie komt eraan hoor 😉
                i,m inn
                🙂

Olivier
                Bijdrager

Je kunt het beter via micropayments regelen.

http://www.mobilemoney.nl/index.asp?page=payments

Dan hoef je alleen ff te bellen en jij krijgt €1,00 op je account erbij geschreven. Het kost voor ons dus €1,30 maar dat kost het met de post ook.

Dit is ook veiliger en je geen gezeik met “ja mn euro is niet aangekomen”.

toch?

Tremgy
                  Bijdrager

ja doe zoiets dan doen mensen het ook veel sneller

Fredzzz
                    Moderator

kan je nu ook nog betalen :D?
                      beetje laat maar…

coda
                      Donateur

Zet even je rekeningnummer erbij,is minder moeite als envelop op de bus doen en ook veiliger.

Michiel
                        Bijdrager

Ik lees het nu pas maar ik vind dit echt GRAPPIG !!!

Je wilt zelf een site runnen maar kosten van de host wil je niet volledig zelf betalen, wat een mannetje!

Herr Flick
                          Topic starter

dit is een heel oud topic ? en wat the fuck lul jij met wat een mannetje???

Veel mensen hebben geld gestuurd en ongeveer 30 euro opgebracht, hier heb ik de host mee betaalt!
                            ik voel me nu egt beledigd jonge, nog 1 keer zoiets dom en ik fuck je off van de site.

dit is trouwens geheel normaal dat sommige mensen een beetje geld doneren, het is cker niet verplicht maar je ziet t wel es vaker op wat sites. en heb veel leuke brieven gehad en ook minder leuke (waar het geld uit de brief is gejat door de tpg..)

sommige hebben zelfs 2 euro erin gedaan.

je moet egt eens ff normaal doen!

Gele Racefrikandel

Fredzzz
                            Moderator

Michiel :
                              Ik lees het nu pas maar ik vind dit echt GRAPPIG !!!

Je wilt zelf een site runnen maar kosten van de host wil je niet volledig zelf betalen, wat een mannetje!

tjah, het is maar zo of jij er een euro voor over hebt…

as het aan mij lag zou je er meer voor kunnen vragen…

maar jah, die euro is er dan voor om de site te verbeteren omdat de host (herr flick) hier alles zelf moet betalen uiteraad, jij maakt gebruik van deze site en jij krijgt hier nog wel wat hulp met wat dingen, je kan hier goedkoper onderdelen tweedehands kopen en noem het maar op…

edit: zoals flick het zelf zegt, ik had het zo ook niet gezegt, als jij geen euro wil doneren voor welk reden dan ook, dan moet jij niet reageren in dit topic (vooral niet negatief)…

November Rain
                              Bijdrager

Herr FlicK :
                                dit is een heel oud topic ? en wat the fuck lul jij met wat een mannetje???

Veel mensen hebben geld gestuurd en ongeveer 30 euro opgebracht, hier heb ik de host mee betaalt!
                                ik voel me nu egt beledigd jonge, nog 1 keer zoiets dom en ik fuck je off van de site.

dit is trouwens geheel normaal dat sommige mensen een beetje geld doneren, het is cker niet verplicht maar je ziet t wel es vaker op wat sites. en heb veel leuke brieven gehad en ook minder leuke (waar het geld uit de brief is gejat door de tpg..)

sommige hebben zelfs 2 euro erin gedaan.

je moet egt eens ff normaal doen!

hehe maak je nie druk over die gast…

want hij SUCKED BALLS!! namelijk 😉

dusjah kan hij niks aan doen dat hij gehandicapt is en polio heeft en de hele dag met zijn hand in zijn kont rondloopt… :O

Fredzzz
                                Moderator

bij deze…

geen posts meer over deze discussie en wat Michiel heeft gezegt

als iemand een euro wil doneren zit je in dit topic goed, als je GEEN euro wil doneren zou je het beste geen negatieve dingen zeggen, voor comments wat het verbeteren van de site betreft is er ook een topic…

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.