Vespa-Ciao.NL
:: 1 euro voor een jaar

Home Forums Algemeen Uitleg & regels 1 euro voor een jaar

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 68)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

Hey hallo.

Deze site is er al zo’n beetje 1 jaar en ik moet binnenkort (ergens in oktober dacht ik) de host weer gaan betalen.

Ik zat te denken om meer webspace (dus kan iedere user ook 2-3 fotos intotaal doen) en de site word misschien wat sneller.

Wat ik wou vragen is, zouden jullie bereid zijn om 1 euro te betalen voor een heel jaar op de site ?

Degene die betalen krijgen wel een hoger level op de site (en dus ook iets meer webspace op de site, kun je dus ook 1 of 2 fotos meer plaatsen)

ik dacht zelf wel dat iedereen een euro kon missen!

Ik zeg nog niet dat dit doorgaat maar het is maar een id.

(ps. de procedure zal dan gewoon envelop met 1 euro gaan ofzo)

Graag reacties!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Piraat
      Bijdrager

Ik vind het geen slecht idee, een eurotje kan ik wel missen hoor, ik denk dat de meeste mensen die hier regelmatig komen het niet zo erg zullen vinden.

Baz
        Bijdrager

een euro is niet veel en iedereen kan dat wel missen en heeft zo zijn voordelen,ik doe mee!

Don Dion
          Bijdrager

vink een goed idee 😀 kan k meer foto’s ploatsen 😛

ThieskeCiao
            Bijdrager

kan we euro missen…

maar ke verdient toch genoeg met de site (via die google dinge) en waarom zou ik dan moete betalen???

en als nu 500 man betale ( of hoeveel er ook op zitte) dan maak je deer zelf wa winst op…….

ik vind beetje vaag als je zoiets wil maar ik zou niet de beroerste zijn om die euro te betalen…

Herr Flick
              Topic starter

ik verdien ook wat geld via die reclame ja, maar hier mag ik niet over praten anders verdien ik niks meer (prive rechten van hun) maar hier heb ik een gedeelte van mijn verzekering mee betaalt. maar met dat account heb ik ook een andere site (vroeger gehad) maar dit geld is alleen puur voor de host, ik ga er namelijk niet vanuit dat 100% van de users betaalt maar ongeveer 25%

Gele Racefrikandel

Baz
                Bijdrager

dus als 500 man betalen kan deze site nog groter worden voor nog meer ciao users met foto’s van hun ciao en hoe groter dit word hoe beter.

Prozac
                  Bijdrager

alleen in een envelop is de postzegel alleen al bijna een euro 😛
                    mss handig als je dan meer soorten betalingen mogelijk maakt, bvoorbeeld paypal en bank transfer.

1 euro voor een jaar is niks 🙂
                    Wat je ook kan doen = 1 euro betalen pas dan kunnen de users meer fotos uploaden etc, dus bepaalde features uitzetten voor mensen die niks betaald hebben.

Herr Flick
                    Topic starter

bank transfer kan volgens mij wel, maar om 1 euro daarmee over te maken komen er kosten overheen d8 ik (omdat 1 euro overmaken helemaal nix is) en het laatste, de mensen die betalen krijgen dan wat extra functies ja, zoals fotos en rest moet ik even kijken

Gele Racefrikandel

Vespa Si

geen slecht id, een euro kank wel missen, maar ik denk idd dat de kosten om het over te maken/versturen hoger zullen zijn dan die ene euro:P (of iig niet in verhouding zullen zijn)

Herr Flick
                        Topic starter

nou een postzegel kost 40 eurocent d8 ik

Gele Racefrikandel

Vespa Si

40% van het hele bedrag:P

Maar maakt niet uit, 40 cent meer of minder is nou ook niet een ramp…

Tremgy
                            Bijdrager

ehmz je kunt ook iets maken dat je net zo moet betale als je ook bij moet doen bij het bestellen van een wallpaper of ringtone via internet.
                              dan moet je jah opbellen of smse en dan krijge zij het geld
                              dit zou veel handiger zijn.

Vincent Vario
                              Bijdrager

ja best goed idee,

bij sommige spellen op internet betaal je 20 euro om voor een jaar in te kunnen loggen.

met 5 minuten bedelen op straat heb je die euro zo bij elkaar he

El Feurio
                                Bijdrager

Ik zou dat ook wel willen doen maar dan zou ik wel graag hebben dat ze een beetje reageren op men topîcs gebeurt nu ook wel maar ik heb er 2 staan ivm men voorvork waar al 2 weken niet meer op gereageerd is.
                                  Als dat beter zou gaan dan zou ik met plezier die euro betalen zelfs 2

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 68)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.